Aviseringar
Rensa alla

Den svenska tjejmodellen (mentalitet)


shabbe:

ni har inga feministiska drag som det hade för 60-år sedan.

eftersom de inte vill knulla dig?


   
SvaraCitera

Helt ärligt var det här något av det mest döda jag någonsin läst, 22 år var du?

1. Lär dig stava
2. Sluta generalisera
3. Get a life
4. Inse att det är dig det är fel på, inte tjejerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland så får jag en bild över att mång tjejer är falska mot mig, de säger oftast aldrig att de är upptagna eller något liknande. Falska helt enkelt.

Kan dra ett exempel, i lördags så träffade jag en tjej som jag snackade med på en fest. Vi hade roligt och såvidare och hon ville säkert träffas igen..........trodde jag. Skrev ett kort meddelande på facebook men hon skrev på ett snyggt sätt att hon inte var intresserad.

DET ogillar jag, liksom sluta leka med killarnas känslor.


   
SvaraCitera

shabbe:

Skulle jag vara mig själv så skulle väl jag anses som en bög eftersom jag varken raggar eller flörtar då jag är mig själv.

Varför i helvete försöker du ställa krav på tjejer att de ska ta första steget och ragga när du själv inte gör det? Fan vakna och inse att det är något fel på dig...


   
SvaraCitera

shabbe:

Check! Brukar inte heller funka tydligen. Seriöst, jag har fan provat det mesta. Få väl prova igen.

Du är för desperat.


   
SvaraCitera

shabbe:

n tjej som jag snackade med på en fest. Vi hade roligt och såvidare och hon ville säkert träffas igen....

som du märkte var det inte så
man kan inte bara anta saker [zzz]


   
SvaraCitera

...dessutom skulle det antagligen vara väldigt få som klassade en kille som inte raggar som bög.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

man kan inte bara anta saker [zzz]

JO MEN DET ÄR VÄL KLART MAN KAN!!!!
HAN VILLE JU DÅ MÅSTE HON VELA MEN HON VAR FALSK OCH ERKÄNDE INTE ATT HON VILLE!!!!!

wuuhuuuu wt![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är det fel på mig? Jag varken slåss eller är otrogen. Är fan i mig 100% ärlig kille nu.

Alltså, kvinnor för 60-år sedan var mer rak på sak. Det tog chansen och var inte lika ytliga.

Så återigen, är det bara i Sverige tjejerna är såhär?

Alla pratar om självförtroende , men det har jag ju. Jag kan charma,vara rolig och vara unik. MEN ingen bryr sig ju, så ge fan med att säga att självförtroende är allt för det är det inte.


   
SvaraCitera

Man får ta det som det är. Är tjejerna i Sverige avvaktande, lär dig att ragga ordentligt då. Det är inte som att du kan trycka på en knapp så ändras allas beteende. Man får anpassa sig efter marknaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Varför i helvete försöker du ställa krav på tjejer att de ska ta första steget och ragga när du själv inte gör det? Fan vakna och inse att det är något fel på dig...

Fast om jag raggar/flörtar så syns det väl på mig att jag är ute efter en sak. Makes no sense.

Nu på diskotek så dansar jag bara och ignorera tjejerna på ett snyggt tjej, orkar inte med fler missförstånd.


   
SvaraCitera

shabbe:

Fast om jag raggar/flörtar så syns det väl på mig att jag är ute efter en sak.

Och om tjejer raggar/flörtar (vilket är två ord med samma betydelse) så syns det väl på dem att de är ute efter en sak? (Frågeställningar avslutas med frågetecken vet du)

shabbe:

Nu på diskotek så dansar jag bara och ignorera tjejerna på ett snyggt tjej, orkar inte med fler missförstånd.

Ja den meningen gick ju att förstå.

Du:

shabbe:

Makes no sense.


   
SvaraCitera

shabbe:

Alltså, kvinnor för 60-år sedan var mer rak på sak. Det tog chansen och var inte lika ytliga.

Och det vet du hur då?

shabbe:

DET ogillar jag, liksom sluta leka med killarnas känslor.

Så om en tjej pratar med dig på en fest så måste hon antingen vilja träffa dig igen, eller så leker hon med dina känslor? Du kanske borde inse att det finns gott om både tjejer och killar som inte går på fester med avsikten att hitta pojk-/flickvänner. De flesta går ut för att ha roligt för stunden, och möjligen för att ligga.


   
SvaraCitera

shabbe:

Alltså, kvinnor för 60-år sedan var mer rak på sak.

Vad vet du om det?

shabbe:

var inte lika ytliga.

Så du menar på allvar att kvinnor på 1950-talet inte var ytliga? Om det är någon gång i historien då kvinnor, aka människor i allmänhet, varit ytliga så är det på 1950-talet. Dold text: I should know...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Och om tjejer raggar/flörtar (vilket är två ord med samma betydelse) så syns det väl på dem att de är ute efter en sak? (Frågeställningar avslutas med frågetecken vet du)

Nämn två saker som tjejer gör där de visar att det är intresserade. För jag hatar att bli missförstådd. Tjejerna i östeuropa kan fan i mig ragga och är inte rädd för att bli kallad slampa.


   
SvaraCitera

shabbe:

, sticker nog till Spanien till sommar för att kolla läget där.

så då åker till spanien bara för att du tror att det finns en liten chans att det är lättare att få hem någon från krogen då?[shake]

shabbe:

desperat

märker det[shake]


   
SvaraCitera