Aviseringar
Rensa alla

Den typiska cirkeln!


Ämnesstartare

Nyligen lyckades jag lyckligtvis bryta mig loss ifrån en olycklig förälskelse, och det var någonting jag var sjukt tacksamöver den lilla tid det varade!

Men jag umgicks med två tjejpolare häromdagen, det var inte mycket mer med det tyckte jag. Den ene hade jag dessvärre aldrig träffat förr, och tyckte i början att hon verkade lite dryg och korkad. Men vi började snacka lite mer och det visade sig att hon var jävligt klipsk och insiktsfull. Det var ju skitkul, för då kunde man iallafall komma bra överrens. Vi stod senare på dagen i köket och skulle ta lite käk, och då går tjejen genast och ställer sig framförmig och tar mina armar runt henne. Drog slutsatsen att det är så man gör 10 000 mil uppåt i landet, och inte mer med det.

Jag lämnade sedan två dagar efter dessa tjejer på stationen och sade hej då och allt det dära. Efter det har jag inte kunnat sluta tänka på den jävla tjejen. Vad tror ni, ifrån en olycklig kärlek till en annan eller? Vad gör man i denna situationen?

Tack för att man fick skriva av sig iallafall.


   
Citera
Ämnesstartare

Dejv:

Vad tror ni, ifrån en olycklig kärlek till en annan eller?

Varför skulle denna nya förälskelse vara olycklig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte... frågade vad ni trodde! Men ja, har nästan en känsla i magen att det kommer bli så i slutändan.


   
SvaraCitera

Dejv:

Men ja, har nästan en känsla i magen att det kommer bli så i slutändan.

Det kan ju iof inte vi veta. Men om du slutar tänka så och istället går för det så kankse den slipper bli så olycklig.


   
SvaraCitera

Dejv:

Vad gör man i denna situationen?

Tack för att man fick skriva av sig iallafall.


   
SvaraCitera

Dejv:

och då går tjejen genast och ställer sig framförmig och tar mina armar runt henne. Drog slutsatsen att det är så man gör 10 000 mil uppåt i landet, och inte mer med det.

Eller så kanske gillade dig mer än vad du tror? Gör något åt saken istället för att sitta och vara olycklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jajemänsan., nu har jag åtminstonde ått bekrfätat att mina känsöor absolut INTE är besvarade på det sätt jag hoppats på... Inte för jag är direkt förvånad. Senast jag fick besvarade känslor, var för ganska mycket över 3 år sedan.

Vad denna tråd numera lder oss till, är en klassisk fråga. Hur man kommer undan en olycklig kärlek, utan att förstöra vänskapen mellan idnividerna.

JA! Detta är aktu!


   
SvaraCitera

Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker
och tänker om nån. Det blir mest en massa prat, om plugget
och pop och bio såklart. [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera