Aviseringar
Rensa alla

den "värsta" dumpningen?


Ämnesstartare

sicilianmind:
Gulligt? Jag hade letat upp min kille och gett han kokt stryk om han hade skrivit ett jävla brev MVH; sicilianare

Jovisst, som på gamla filmer! romantiskt, fast inte precis 2013 


   
SvaraCitera

under/efter sexakten
vid ett tillfälle då någon har dött eller liknande
att personen nästan direkt efter blir ihop med någon i den gemensamma, inre vänkretsen
kort textmeddelande


   
SvaraCitera

har inga sådana erfarenheter men >.>


   
SvaraCitera

passe:

Undrar lite när han isf kom på att göra slut, innan eller efter maten

det har jag med undrat.

sicilianmind:
Måste nog toppa allt..jävlar Förvånad

tack då är det inte bara jag som tkr det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:
under/efter sexakten
vid ett tillfälle då någon har dött eller liknande
att personen nästan direkt efter blir ihop med någon i den gemensamma, inre vänkretsen
kort textmeddelande

Jo sant! Dagen då man gör slut och han har en ny flickvän samma dag e nog det värsta jag har varit med om


   
SvaraCitera

han pratade ganska mycket om hur jobbigt hans ex var osv (alltså han o jag var kompisar innan det blev något mer) och sen när vi hade träffats som mer än vänner i ett par månader hörde han inte av sig på en hel helg (vi bor inte i samma stad). när han väl ringde sa han att han hade varit med sitt ex hela helgen och att dom skulle försöka igen Glad

bra boost liksom


   
SvaraCitera

Tomas Bodström blev utsatt för en taskig dumpning (på riktigt) hörde jag i en intervju. 

Han idrottade mycket och det var på något löplopp på bana som tjejen stod i kurvan och i kurvan och ropade "det är slut mellan oss" mitt i ett tävlingslopp. Och för att vara helt säker på att han hörde så ropade hon samma sak när han sprang förbi nästa varv också.

Så jäkla roligt! Mycket glad


   
SvaraCitera

BlueViews:

Hehe tyckte det lät lite gulligt, gammalmodigt :p fast beror på hur brevet var skrivet

Men gulligt förresten?? Nä, där kan jag inte hålla med. Jag hade förmodligen flippat lite i hans sitts.

sicilianmind:
Gulligt? Jag hade letat upp min kille och gett han kokt stryk om han hade skrivit ett jävla brev MVH; sicilianare

Exakt så. Att få ett sånt brev i lådan tar man väll inte direkt med lugn.Inte så att jag skulle söka upp tjejen och dela ut en rejäl höger, då jag är pacifist. Men jag skulle antagligen ha ringt henne och gapat och skrikit. Delat ut rejält med skäll. Alternativt stänga av henne från min mentala värld, liksom.Men svårt för mig att riktigt uttala mig om, dock. Har aldrig blivit dumpad. Har bara dumpat.

BlueViews:

Jovisst, som på gamla filmer! romantiskt, fast inte precis 2013 

Romantiskt? Njae... Lite sådär, va?


   
SvaraCitera

har varit 1 douche och dumpat via sms. hade nog blivit mördad annars


   
SvaraCitera

Mitt ex började ragga med sitt ex på en fest där jag var med, dagen efter gjorde vi slut.


   
SvaraCitera

Fingerprints:
Mitt ex började ragga med sitt ex på en fest där jag var med, dagen efter gjorde vi slut.

åh vad vidrigt


   
SvaraCitera

Det är så brödraskapet rullar Cool

Volvo4life:

Har aldrig blivit dumpad. Har bara dumpat.


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Det är så brödraskapet rullar Cool

Yeah! CoolSkål


   
SvaraCitera

kukoxo:

åh vad vidrigt

Ja, det var en jobbig upplevelse.. Usch.


   
SvaraCitera
Seydel

Blev dumpad på sms.

Jag var på mitt exs landställe några mil utanför stockholm och var ute ensam på torget då hon dumpade mig och sa att jag inte kunde vara hos henne längre.

Var tvungen att sova på en parkbänk och sedan ta bussen hem


   
SvaraCitera