Aviseringar
Rensa alla

denna höstennn...


Ämnesstartare

Sagitta:

Psykologer tror jag, vet inte.

mm, det jag tänkte.

Sagitta:

Gillar inte kuratorn som jag gillar psykologer.

är det stor skillnad? den enda psykologen jag har träffat som inte är kurator är min fasters man, och han är bara dryg i allmänhet -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söka jobb.


   
SvaraCitera

iosib:

är det stor skillnad? den enda psykologen jag har träffat som inte är kurator är min fasters man, och han är bara dryg i allmänh

Jo, det är ju mer skillnad. Kuratorerna sitter i skolan och då pratar man man dem under skoltid men en psykolog träffar man frekvent en bestämd tid utanför skolan på en mottagning. Och visst, där pratar man såklart också om skolan och så men det känns mer bekvämt att vara på en mottagning för där behöver man inte ''skämmas'' för att man inte ofta träffar de man träffar i skolan där. [zzz]Man kan få en utredning om man lider av något om man tjatar och så kan man försöka tjata till sig recept. Vill du gå och prata med en hade du tänkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska på lägenhetsvisning och grejer i veckan, vilket förhoppningsvis resulterar i att jag flyttar ifrån Biskopsgården


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär väl fortsätta vara arbetslös och deppa ihop som vanligt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Vill du gå och prata med en hade du tänkt?

nä, har haft nog av kuratorer, i mitt huvud låter psykologer ännu värre. problemet är väl snarast att jag inte har något särskilt problem, men kan då och då bli helt oengagerad i exakt allt. men det brukar gå över, så det är ju lugnt.

Sagitta:

tjata till sig recept.

fast det där lät ju aningen intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Lär väl fortsätta vara arbetslös och deppa ihop som vanligt. [crazy]

feel ya brotha[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

feel ya brotha[crazy]

Är du inte heller kompis med 20h mörker / dygn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Är du inte heller kompis med 20h mörker / dygn?

neeeyy


   
SvaraCitera

iosib:

nä, har haft nog av kuratorer, i mitt huvud låter psykologer ännu värre. problemet är väl snarast att jag inte har något särskilt problem, men kan då och då bli helt oengagerad i exakt allt. men det brukar gå över, så det är ju lugnt.

Men att ha någon som coache:ar lite är ju bra när man inte har motivation. [smile]

iosib:

ast det där lät ju aningen intressant.

We're only in it for the drugz!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plugga [bigsmile] jobba [bigsmile] leva [bigsmile] livet [love]

mm


   
SvaraCitera

Jag ska jobba tills jag dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska plugga ihjäl mig antagligen :cc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plugga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Ska på lägenhetsvisning och grejer i veckan, vilket förhoppningsvis resulterar i att jag flyttar ifrån Biskopsgården

[bigsmile]


   
SvaraCitera