Aviseringar
Rensa alla

Denna jävla twilight hysterin


Ämnesstartare

Jag bara undrar om jag är den ända som är sjukt trött twilight hysterin som brutit ut? och få höra varje dag åhhhhhhhhhhhhh edward cullen är så snygg jag ska gifta mig med honom, typ!

Själv har jag lästa alla böcker(utan den sista) läste den för nästan två år sedan och älskade dem. men jag har faktiskt tröttnat, de liksom inte kul längre. jag vill inte vara en av alla dessa jobbig tjejer som bra pratar twilight och om hur snygg rob är!


   
Citera

har jag missat något här? twilight?


   
SvaraCitera

alltså han e ju sjukt snygg o så men filmen i sig e dålig tykr jag :S


   
SvaraCitera

Sluta umgås med idioter då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också läst alla böckerna och jisses vad man älskade dem men all F13 twilight hysteri tar helt bort känslan.


   
SvaraCitera

vet itne vad det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodiac93:

Jag har också läst alla böckerna och jisses vad man älskade dem men all F13 twilight hysteri tar helt bort känslan.

asolut de är liksom förstört nu


   
SvaraCitera
Kudhos

alla älskar den efter de såg filmen, där den dära fula fejkiga vampyr killen var med.

nu tror alla att twilight är någon frälsning.


   
SvaraCitera
Hando

Funderar att kolla på filmen, eller är den överskattad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tro inte på hypen


   
SvaraCitera

Såg filmen. Skrattade så jag blev svart under ögonen av tårar. Det krävs många tårar för att det ska bli så.

Filmen är ingen komedi. Bara patetisk.


   
SvaraCitera

Gillar den inte, totalt överskattad. Det enda som är bra med filmen är killen, han är inte snygg men på något sätt är han sjukt sexig i filmen


   
SvaraCitera

filmen är skitbra[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett jävla tjat om twilight.
I tyst protest har jag varken läst böckerna eller sett filmen, och tänker inte göra det heller. Så det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är ganska 2008


   
SvaraCitera