Aviseringar
Rensa alla

Denna jävla...


Ämnesstartare

censur och förmyndarmentalitet börjar kännas lite sliten.


   
Citera

ja apselut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1 på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsystem


   
SvaraCitera

vad har jag missat?

har dessvärre inte missat censuren, men antar att något nyligen hönt som gjorde att denna tråd skapades


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar på 1 radioprogram om censur [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har dessvärre inte missat censuren, men antar att något nyligen hönt som gjorde att denna tråd skapades

Skapade denna då jag såg den här låsningen: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=315051

Kanske inget skräckexempel men du utlöste något som har gnagt inom mig ett tag, moderatorerna har hållit sig ganska laidback ett tag men nu på senare tid har dom inspirerats en hel del av 30-talets glada dagar i Tyskland.


   
SvaraCitera

dazed:

Skapade denna då jag såg den här låsningen: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=315051

lol känns ju som en sjukt larvig tråd
iofs står det väl i reglerna att man inte får göra trådar om sådant, tycker att det finns värre låsningar där inte ens några regler följts


   
SvaraCitera

dazed:

Kanske inget skräckexempel men du utlöste något som har gnagt inom mig ett tag, moderatorerna har hållit sig ganska laidback ett tag men nu på senare tid har dom inspirerats en hel del av 30-talets glada dagar i Tyskland.

Fast han vill bryta mot lagen. Det får man inte, för då bryter man mot lagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

lol känns ju som en sjukt larvig tråd

Blivande_japan:

iofs står det väl i reglerna att man inte får göra trådar om sådant, tycker att det finns värre låsningar där inte ens några regler följts

Jo jag vet men det känns ju onödigt. Det var ju mer en bägare som rann över. Just den där tråden specifikt har väldigt lite med det hela att göra men en som del av en helhet, en trend hos modsen så är den jävligt irriterande.

Ögon i en plåthink:

Fast han vill bryta mot lagen. Det får man inte, för då bryter man mot lagen.

Tex Gandhi då? Civil olydnad liksom - lagbrott. UM är uppenbarligen den sista bastionen i det förfallna brittiska imperiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med uppviglare som manar folket till kravaller och mor på individer i ledningen kommer regimen falla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet


   
SvaraCitera
time
 time

dazed:

Tex Gandhi då?

Tänker du jämföra en snubbe som vill fixa ett fejk-ID för att dricka öl med en awesome frihetskämpe så tänker jag vara besviken på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skapade denna då jag såg den här låsningen: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=315051

trodde att du menade kaka [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Tänker du jämföra en snubbe som vill fixa ett fejk-ID för att dricka öl med en awesome frihetskämpe så tänker jag vara besviken på dig.

Awesome vetifan, en gammal rasist i klänning egentligen fast han gjorde en bra grej - men det jag menar är att lagbrott inte måste vara moraliskt tvivelaktigt.

isola:

trodde att du menade kaka [sad]

Det var väl kanske det jag tänkte på egentligen men detta påminde mig så att säga om moderatorer, regler och diverse andra inte så trevliga rövknull, ungdomar.se kör torrt, inget spott och kärlek här inte.


   
SvaraCitera