Aviseringar
Rensa alla

Depersonalisationssyndrom är ett helvete


Ämnesstartare

Min officiella gnälltråd över att vara ett spöke, obehöriga behöver ej läsa


   
Citera
Ämnesstartare

Hej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Patients who suffer from depersonalization also experience an almost uncontrollable urge to question and think about the nature of reality and existence as well as other deep philosophical questions."
Oh ja, därför är jag som jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, sådana känslor drabbas jag av ibland. Oftast pga extrem trötthet, panikångestattack eller allmän nojja. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket långt namn din diagnos har, den verkar läskig också.
Enligt wikipedia så känns livet och världen overkligt, sin egen person känns också overklig och avlägsen och vad man än gör så fortsätter känslan. Är det så för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en sådan känslan ett helt dygn en gång behövde nypa mig i näsan för att fatta att jag fanns och det hjälpte inte heller, det var som att se på sig själv utifrån och jag hade ingen koll på vad som hände runt mig, det var som att vakna om och om igen i ett främmande hus och undra hur man hamnade där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft det i 11 år, börjar försvåra mitt liv vid det här laget


   
SvaraCitera

har du någonsin blundat och sedan öppnat ögonen och det känns som att man vaknat up ur en dröm allting känns intensivare och verkligare. man tänker mer fokuserat

jag tror jag har fått sår i munnen av energidryckerna väntar på hjärtattacken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

har du någonsin blundat och sedan öppnat ögonen och det känns som att man vaknat up ur en dröm allting känns intensivare och verkligare. man tänker mer fokuserat

nepp

Homunculi:

jag tror jag har fått sår i munnen av energidryckerna väntar på hjärtattacken.

energidrycker är gift


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte om du taigt lsd eller svampar, men det var det läskiga med båda drogerna. allt annat var bara coolt. förutom de första 2 timmarna. utav 6 timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

vet inte om du taigt lsd eller svampar, men det var det läskiga med båda drogerna. allt annat var bara coolt. förutom de första 2 timmarna. utav 6 timmar

Har tagit, men led av syndromet långt innan jag provade sådant, verkar däremot lätta lite på det att ta syra ibland


   
SvaraCitera

Jungman:

energidrycker är gift

hur skall jag annars vara uppe flera dagar i sträck utan att somna vid datorn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

syra o svampar o weed borde vara "mandatory"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

hur skall jag annars vara uppe flera dagar i sträck utan att somna vid datorn?

kokain och ritalin mixat med redbull och vodka

inte allt på en gång dock


   
SvaraCitera

Maxwinner:

kokain och ritalin mixat med redbull

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera