Aviseringar
Rensa alla

Depp över ny klass


Dunno
Ämnesstartare

Sandra22:

Om du inte trivs på skolan så tycker jag att du ska byta (om det finns någon annan du vill gå i). Tro mig, följ magkänslan vad den än säger. Jag var utfryst och fast med en retard "kompis" i hela högstadiet och jag är så arg på mig själv att jag inte lyssnade på mig själv och bytte skola! Även om man kan tycka att det är onödigt för att det är "bara 1 år kvar", SÅ GÖR DET! Jag hoppade av gymnasiet efter 2 dagar för att jag följde min instink, började på en ny skola och har huuur kul i skolan som helst nu! 🙂 Styrkekramar*

Aww, ja jag känner ju att om jag byter skola o de blir jätte bra så kommer jag ju tänka: Åh vilken tur att jag gjorde det valet, tänk om jag inte hade gjort det för jag trodde de ej skulle bli bra. Men sen finns ju även chansen att det blir svårt o komma in i klassen o då e de ju inte kul asså :/Tack så mycket kära du!


   
SvaraCitera

Dunno:

Nja, asså de skulle kännas lite konstigt o börja hänga med de när ja fortfarande har andra från min klass i den klassen fast killen e ju dryg. O ja tror de skulle tänka samma sak. Men ska se hur de blir imorrn när ja går o sen kanske ja byter :/ 🙂

Okej, hoppas det ordnar sig oavsett vad du väljer 🙂


   
SvaraCitera

Järn: Det är av trådar som denna jag kommer på att jag är för gammal för att hänga här

Blir även nöjd att jag avklarat den perioden i mitt liv.

mm, vi kom ut på andra sidan relativt helskinnade, skål osv!


   
SvaraCitera

Rävpojken:

mm, vi kom ut på andra sidan relativt helskinnade, skål osv!

aa fyfan värt att fira


   
SvaraCitera

Järn: aa fyfan värt att fira

kommer du den 6e?


   
SvaraCitera

Rävpojken:

kommer du den 6e?

yääää


   
SvaraCitera
Dunno
Ämnesstartare

EmmaEminem:

Okej, hoppas det ordnar sig oavsett vad du väljer 🙂

Tack sååå himla mycket för alla dina svar 🙂 <3


   
SvaraCitera

byt klass eller acceptera läget.


   
SvaraCitera