Aviseringar
Rensa alla

Deppig efter att ha sett Avatar..


och när de vita tog alla råvaror och diamanter varför var den stenen så dyr i filmen en flygande sten?[confused]


   
SvaraCitera

ja människan e dum i huve o kommer aldrig ses som någonting vackert, fantastiskt och genomgod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Inget på Jorden har någonsin haft nån mening så jag antar att jag kan se filmen då... Om jag nu orkar betala för det och om jag känner att jag orkar gå själv... verkar man extremt ensam, osocial och övergiven om man går på bio själv?

Nää det tycker jag inte, jag gick dit själv [blush]


   
SvaraCitera

Yogi:

Jag har förlorat min livsglädje, ingenting här på Jorden verkar lika kul längre efter att ha sett den filmen. Jag vill vara en sådan blå figur och leva i skogen som dom!

Vet exakt hur det är, första gången jag såg en björn hände samma sak med mig... Fast jag tog tag i problemet, och är numera ganska lik en björn... Du kanske ska måla dig blå och börja jaga vilt i skogen utan bössor eller något sådant.. [y]


   
SvaraCitera

Yogi:

Nää det tycker jag inte, jag gick dit själv [blush]

Låter bra [blush]


   
SvaraCitera

åh, jag vill också se filmen ju-u-u!


   
SvaraCitera

kärleksmums:

åh, jag vill också se filmen ju-u-u!

...Förslagvis kan du gå och se den..? Om du inte vill gå själv är det väll bara att fråga en polare om de vill hänga på! Inte svårt [crazy]


   
SvaraCitera

internet:

det är en armé

​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

that´s what I call art


   
SvaraCitera

aw [sad]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

...Förslagvis kan du gå och se den..? Om du inte vill gå själv är det väll bara att fråga en polare om de vill hänga på! Inte svårt [crazy]

mja, det är faktiskt lite svårt att gå på bio när man har spenderat ungefär varenda öre på massa julklappar. [sad]


   
SvaraCitera

kärleksmums:

när man har spenderat ungefär varenda öre på massa julklappar.

n00b, så gör man inte [zzz]


   
SvaraCitera

Nu tänker jag verkligen inte se den! [chocked]


   
SvaraCitera

Ska se den i 3D


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

så gör man inte

jo, det gör man visst.


   
SvaraCitera