Aviseringar
Rensa alla

deppig? gör nåt åt saken:)


Ämnesstartare

höstdeppig? just på hösten drabbar höstdeppen många... men som uppmuntring och för att göra det hela bättre, skriv, vad gör dig glad? eller vad bra eller kul som hänt dig under dan:) kanske att du städade ditt rum, såg någon bra film, lyssnat på någon bra låt eller bara sett gräset glittra i solen, några fint doftande blommor, eller att någon gjort en snäll sak åt dig:) (det behöver inte vara mycket, några få ord räcker. för att det är lite, är det inte obetydligt. det är alltid något<3)


   
Citera
Ämnesetiketter

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

såna saker spelar aldrig någon roll när höstdepressionen tränger sig på och lägger sig som ett klibbigt, ångesttäcke över mänskligheten..


   
SvaraCitera

när man är deppig finns det inget som gör en glad ffs

viki_heart:

eller vad bra eller kul som hänt dig under dan:) kanske att du städade ditt rum,

wth

(är deppig heh)


   
SvaraCitera

Har väl inget med vädret att göra [sad] ne handlar troligtvis om att ens liv ej är som man helst velat.


   
SvaraCitera

finns ju redan :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlåt, ville bara göra er glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Har väl inget med vädret att göra

Lite för mig, eller iallafall ljuset! Jag får ju vinterdepp här uppe, så det har inte kommit än. [smile]


   
SvaraCitera

När man är deprimerad så hjälper inte småsaker som hjälper när man är "deppig". Punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad: när jag hörde sanna på bandit snackat om sex ställningar
deppig: när jag tittar mig själv i spegeln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙂 tack ni e så snälla[love]


   
SvaraCitera

lyssnar på peter tosh - wanted dead or alive. [cool]


   
SvaraCitera

nej ja blir glad av hösten, så jävla skönt att de blir mörkt nu. då sover ja bättre ..[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha d e bra:);)


   
SvaraCitera