Aviseringar
Rensa alla

Deppig men vet inte varför... hjälp? 🙁


Ämnesstartare

höstdepprisioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner samma sak och får så vissa perioder och igår var jag iväg och pratade med en tant, hon kom fram till att jag är ljuskänslig och lätt får

Eurynomous:

höstdepprisioner.

kanske stämmer in på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Fattar inte hur man kan komma så djupt i sitt spelande.

Kan ifs ha vart för att jag inte brytt mig så jätte mycket om känslor tidigare [blush] men nu äre hur som helst tvärt om s;

SPiDERMANNEN:

Ah jo. Jag är för tillfället likadan typ så ^^
Känner mig tom och är kär i nån som jag inte är säker på känner detsamma.

Mjo sånt suger =/

Eurynomous:

höstdepprisioner.

Läskigt =/ har bara hört om de förr men kanske är min tur nu ):

MOLLYSLIPS:

jag känner samma sak och får så vissa perioder och igår var jag iväg och pratade med en tant, hon kom fram till att jag är ljuskänslig och lätt får höstdepprisioner

Har hört om sånt förr å men tycker fortfarande att det låter så konstigt. =/ fast är säkert sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heroin! [party]


   
SvaraCitera
blum
 blum

inget hjälper[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Heroin! [party]

du kan ha rätt 🙂


   
SvaraCitera
blum
 blum

ok, kanske heroin![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Om man inte vill göra nått med sitt live så lovar jag att WoW är den bästa sysselsättningen. Känslor fanns inte ens när jag spela...

Desto bättre att isåfall försöka hitta nått man vill göra. Nog för att WoW är som en jävla bedövningsspruta rätt i hjärnan men inte fan är det bra för det.

Jag känner väl likadant med jämna mellanrum men att jag tränar brukar hjälpa mig som fan. Inte alltid så lätt dock men det kan iaf ge en nånting positivt att fokusera sig på. Har du ingen hobby som innebär fysisk aktivitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

inget hjälper[party]

Tack för tipset! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Är tom inuti i...

Droger, svält, mat, alkohol, rakblad osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Desto bättre att isåfall försöka hitta nått man vill göra. Nog för att WoW är som en jävla bedövningsspruta rätt i hjärnan men inte fan är det bra för det.

sant, inte bra. men hjälper äckligt mycke

oggelgoggel:

Jag känner väl likadant med jämna mellanrum men att jag tränar brukar hjälpa mig som fan. Inte alltid så lätt dock men det kan iaf ge en nånting positivt att fokusera sig på.

har hört flera som sagt de, kanske ska börja göra de. mina kompisar tjatar en del på mig att jag ska börja ^^ tack för tipset! [party]

oggelgoggel:

Har du ingen hobby som innebär fysisk aktivitet?

Spela gitarr, är mycke upp å ner å flytta på fingrarna [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

men hjälper äckligt mycke

Medans man spelar ja.

filulilus:

har hört flera som sagt de, kanske ska börja göra de. mina kompisar tjatar en del på mig att jag ska börja ^^ tack för tipset! [party]

När jag slutade lira WoW började jag jogga istället... sprang väl typ 5 dagar i veckan tills jag fick så jävla ont i benhinnorna att jag knappt orkade gå... Var så sjukt skönt alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Heroin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Droger, svält, mat, alkohol, rakblad osv.

Cigg hjälper. Alkohol å, fast inte dricka själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Medans man spelar ja.

Men typ det ända jag gjorde när jag spela WoW va att just spela WoW så det hjälpte mig typ 24/7 😛

oggelgoggel:

När jag slutade lira WoW började jag jogga istället... sprang väl typ 5 dagar i veckan tills jag fick så jävla ont i benhinnorna att jag knappt orkade gå... Var så sjukt skönt alltså.

Oj shit ;o skulle jag nog inte orka s:


   
SvaraCitera