Aviseringar
Rensa alla

Depplåtar/Emolåtar - Vars hittar man bargrundsmusiken?


Ämnesstartare

Ni vet säkert vem t.ex. sofijah är, annars kan ni bara söka på youtube. Men jag undrar, var får man tag på bakgrundsmusiken till sånna låtar? :O


   
Citera

Man googlar.


   
SvaraCitera

decemberbarn:

Ni vet säkert vem t.ex. sofijah

Say what?
Borde man verkligen veta detta?


   
SvaraCitera

Jag har då ingen aning..


   
SvaraCitera

decemberbarn:

sofijah

Fy fan. Låter som en torteringsmetod från Guantanamo Bay. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst -.-

FreeWay89:

Fy fan. Låter som en torteringsmetod från Guantanamo Bay.


   
SvaraCitera

decemberbarn:

Seriöst -.-

[bigcheers]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Låter som en torteringsmetod

brukar inte emos skära å tortera sej själva hela tiden sitta å gråta? då är det klart deras musik låter lika hemskt! haha


   
SvaraCitera

YaBasta:

brukar inte emos skära å tortera sej själva hela tiden sitta å gråta? då är det klart deras musik låter lika hemskt! haha

Ja men dom vill ju det.

Värre att torteras när de inte vill det.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Värre att torteras när de inte vill det.

sant


   
SvaraCitera

Är du självmordsbenägen eller? - ta tag i ditt liv och tänk framåt. Tänk inte på de du gjort utan de du inte har gjort. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Är du självmordsbenägen eller?

Vem har sagt att jag mår dåligt? Jag mår hur bra som helst, man måste inte vara självmordsbenägen bara för att man lyssnar på sofijahs musik?! [tard]


   
SvaraCitera

decemberbarn:

man måste inte vara självmordsbenägen bara för att man lyssnar på sofijahs musik?!

Jag har inte påstått något om sofijah. Men jag kan dra några gissningar om vad det är för människor som lyssnar på musiken. 12-14 åringar som nyss har upplevt sin livs första kärlek som höll i en månad. Och sen sitter dom och skriver till sitt ex '' lyssna och ta åt dig '' .. Gillar du musiken så ska jag väl lämna dig i bottenträsket.

Det samma gäller Broder Daniel men visst, jag gillar dom till en viss del. [ops][bigcheers][party]


   
SvaraCitera