Aviseringar
Rensa alla

Depresion pga av tjejer?!


retsti:

kanske ska du bli min livscoach också

oki, kan bli [blush]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

oki, kan bli

ska skriva ihop något litet så får ddu säga vad du har för åsikter


   
SvaraCitera

Å andra sidan är det typ omöjligt att "skaffa" självförtroende. [crazy]


   
SvaraCitera

retsti:

ska skriva ihop något litet så får ddu säga vad du har för åsikter

oki låter bra, ska anamma alla mina livscoach-krafter för att hjälpa dig [smile]


   
SvaraCitera

OF 5:

du har ju vänner iaf. var glad för det

Har ej du!?


   
SvaraCitera

Tickstart:

Har ej du!?

näe [n]


   
SvaraCitera

OF 5:

näe [n]

Varför inte? :c Du jobbar iofs som sjökapten, antar det kan bli ensamt där ute på oceanen, och alla dina gamla vänner har flyttat, right? Du kan ju börja plugga eller nåt, det är ju i skolan man får vänner, true fact.


   
SvaraCitera

Tickstart:

och alla dina gamla vänner har flyttat, right? Du kan ju börja plugga eller nåt, det är ju i skolan man får vänner, true fact.

har aldrig haft vänner. jo jag vet, eller det verkar va störst chans iaf. Sökte till högskolan nu till hösten, men var för dålig för att få börja.


   
SvaraCitera

OF 5:

Sökte till högskolan nu till hösten, men var för dålig för att få börja.

mjo, beror ju på vad man söker, och var :c men trist situation, tror inte den vara för evigt dock!


   
SvaraCitera

Tickstart:

på vad man söker, och var :c men trist situation, tror inte den vara för evigt dock!

det är skit dåligt. men men bara att försöka nästa år. har ju jobb att sysselsätta mig med iaf


   
SvaraCitera

OF 5:

det är skit dåligt. men men bara att försöka nästa år. har ju jobb att sysselsätta mig med iaf

mm lycka till


   
SvaraCitera

Tickstart:

lycka till

tack tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig i din sitvation. Dock har jag en hobby och en del vänner.

Om 4 månader fyller jag 18, jag har aldrig haft en tjej, jag har aldrig blivit kysst och jag är oskuld. Det suger och "Life is Pain" men va fan.

Det löser sig. Det gör det alltid även om väntan är lång. Väldigt lång......

Var är alla brudar i vår ålder som är oskulda och deprimerade? Vi borde ju passa som handen i hansken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte ensam om detta, det är bara att bita i hop, din tur kommer också, det är i alla fall hur jag tänker 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ankan3:

Var är alla brudar i vår ålder som är oskulda och deprimerade? Vi borde ju passa som handen i hansken!

Ja du...det kan man undra.[ops]


   
SvaraCitera