Aviseringar
Rensa alla

Depression och sånt


Ämnesstartare

Kan depression få ens kropp att bete sig helt skumt, typ ojämn mens och sånt?


   
Citera

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför? för hormonerna och sånt eller? vad kan man göra åt det?


   
SvaraCitera
Åtta

Definiera skumt. Sprutar det var ur dina ögon? Är dina fötter blå? Har du blivit extremt bra på bågskytte?


   
SvaraCitera

depressioner på värkar ju alla lite olika så säkerligen, men utöver dom vanliga depressions symptomen så har jag inte upplevt något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Definiera skumt. Sprutar det var ur dina ögon? Är dina fötter blå? Har du blivit extremt bra på bågskytte?

njäää det sprutar inget var ur ögonen.. Men mina fötter är lite blå faktiskt när det blir kallt ute. Och bra på bådskyte har jag alltid varit. Nämen jag har fått finnar på ställen där jag aldrig hade förut, menscykeln ändrades, och mina naglar fick sämre kvalitét och allt typ samtidigt.


   
SvaraCitera
Åtta

WTF_x:

Nämen jag har fått finnar på ställen där jag aldrig hade förut, menscykeln ändrades, och mina naglar fick sämre kvalitét och allt typ samtidigt.

Är man deprimerad så för man ofta dålig kost, vilket i sin tur kan leda till alla de saker du räknat upp. Just menscykeln kan ändras av depressionen, men jag betvivlar att dina porer är medvetna om din mentala status. Jag skulle nog titta på hur depressionen påverkar ditt liv i övrigt. Äter du ordentligt? Tvättar du ansiktet som man bör? Tränar du regelbundet?


   
SvaraCitera

WTF_x:

Nämen jag har fått finnar på ställen där jag aldrig hade förut, menscykeln ändrades, och mina naglar fick sämre kvalitét och allt typ samtidigt.

inte så att du har en ätstörning?eller,många får finnar när dom slutar äta,mensen blir paj och naglarna dampar helt när man inte äter så mycke,jag fick stora hack och vågiga tumnaglar typ.men om man är deprimerad så brukar man ju dock tappa matsuget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

ordentligt? Tvättar du ansiktet som man bör? Tränar du regelbundet?

Jag äter ordentligt och tvättar ansiktet. tränar gör jag inte så jäkla mycket iof. Men det händer väl.Det jag tänkte på var mest om man får typ skumma hormonproblem av depression?


   
SvaraCitera
blum
 blum

Åtta:

men jag betvivlar att dina porer är medvetna om din mentala status.

hört att man kan få mer finnar om man stressar mycket och så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

inte så att du har en ätstörning?

Inte alls, jag äter normalt skulle jag tro.


   
SvaraCitera

WTF_x:

Inte alls, jag äter normalt skulle jag tro.

brukar dom säga,men aja,d är en förklaring ialf,jag fick finnar och mina naglar blev helt fuckade när jag nästan inte åt.men finns ju fler förklaringar.


   
SvaraCitera
Åtta

Lindblom:

hört att man kan få mer finnar om man stressar mycket och så

Kan nog stämma. Men är man stressad så tar man nog inte hand om sin hy, vilket knappast hjälper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

en förklaring ialf,jag fick finnar och mina naglar blev helt fuckade när jag nästan inte åt.men finns ju fler förklaringar.

aaa förresten kom jag på nu att naglarna lixom går upp konstigt.. så att den vita delen av dom blir större för att nageln lixom lossar från fingret litegrann typ. Om ni fattar.

Åtta:

Kan nog stämma. Men är man stressad så tar man nog inte hand om sin hy, vilket knappast hjälper.

Jag tar hnd om hyn som faan, och det är därför jag tror det är nåt annat problem.


   
SvaraCitera
Åtta

WTF_x:

Jag tar hnd om hyn som faan, och det är därför jag tror det är nåt annat problem.

Om du tvättar den för rigoröst så torkar du ut den, vilket i sin tur får hyn att producera skitmycket fett - vilket ger finnar.

Eller så har du bara kassa gener. [smile]


   
SvaraCitera