Aviseringar
Rensa alla

Depressionen fortsätter... wohoo


Ämnesstartare

Jag är nu väldigt depp och har varit det lite till och från sedan jag började gymnasiet. Jag sover dåligt och har huvudvärk ganska ofta. Jag låg efter med skoluppgifter förra året och tänkte att jag skulle ändra på det nu när jag började tvåan. Det gick bra till en början, men nu har jag börjat komma efter igen, läxorna tar aldrig slut. Så fort man är klar med nåt så kommer det nå annat. Finner ingen motivering till att göra skoluppgifter.. det hjälper ju inte heller att dem kommer på löpande band.

Är väldigt depp p.g.a skolan men känner inte för att hoppa av... vad ska jag göra annars? Har känslan av att jag inte kommer klara av denhär skolgången men får hoppas på det bästa.

Vet inte vart jag ska ta vägen.. hjälpmig


   
Citera

Sök psykiatrisk hjälp


   
SvaraCitera
wavy
 wavy

känner igen mig så mycket i det du skriver. Har haft det jobbig i många år nu o hittar liksom ingen väg ut..Let me know om du kommer påNågot klokt vis att ta sig ur det!*Största styrkekramarna*


   
SvaraCitera

Har också haft det svårt i skolan så vet kanske lite hur det är 🙁 går trean i gymnasiet nu men är inne i mitt sjätte år på gymnasiet pga problem. Har gått bra nu under hela ettan här och tvåan men nu är det så mycket att jag ibland tror jag bara ska ge upp 🙁

Som du vill prata kan du skicka pm, vet inte om jag kan hjälpa men försöker gärna 🙂 


   
SvaraCitera

Jag orkade bara genomlida ett år drygt. Jobbigt det där med att tvingas kliva upp samma tid varje morgon Rodnar


   
SvaraCitera