Aviseringar
Rensa alla

Deprimerad.


Ämnesstartare

Hej.

Jag mår inte speciellt bra just nu, jag känner mig jävligt nedstämd osv..
jag vill egentligen inte säga varför, men saken är den att- jag har verkligen inte råd att spela wow något mer. och jag har heller inte tid för den delen heller. på något sätt mår jag jävligt dåligt pga. detta [shake]
det är sjukt, men jag känner mig helt tom utan det spelet..
jag fattar inte hur man kan vara så sjukt sorgligt.. och bli helt förlorad i ett jävla spel som bara tar massa tid och pengar.
jag kunde sitta och spela i typ 6 timmar..
alltså, det jag vill säga.. är bara att jag känner mig sjukt nedstämd och massa skit, pga. ett jävla spel .. [shake]

tack för mig.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

cabaret:

jag kunde sitta och spela i typ 6 timmar..

Äsch, vardagsmat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sama förr mej, ja spela oxå masvis me minuter å timar så bra jåbbat att bryta spelberroendät [bigsmile] tror de e lte varför blizard tar betalt per monadd så vi såm har lite minndre pengar intä kan spela så myke så vi tvingas sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Äsch, vardagsmat.

Jo, det blev ju det tillslut... och det kunde ju inte bli så mycket mer, eftersom mina vänner har tröttnat på mig.. och är fortfarande trötta på mig, pga.. WoW!


   
SvaraCitera

cabaret:

Jo, det blev ju det tillslut... och det kunde ju inte bli så mycket mer, eftersom mina vänner har tröttnat på mig.. och är fortfarande trötta på mig, pga.. WoW!

Så går det när man lirar ett skit MMO som bara handlar om att jaga efter den magiska moroten.


   
SvaraCitera
Papper

Ahh, det är därför du skulle ha gjort som mig och aldrig prova wow så man inte fastnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cabaret:

det är sjukt

Skulle jag inte säga att det är. Du har väl antagligen utvecklat ett psykiskt beroende av WoW.

Har inga direkta förslag på vad du ska göra åt det, faktiskt, men blir det väldigt jobbigt så försök få snacka med nån. Ni kanske har en kurator på skolan?

Eller så kanske du bara kan försöka ersätta lirandet med nåt - försök träffa polare oftare eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

försök träffa polare oftare eller så?

Som inte spelar WoW då, alltså! 🙂


   
SvaraCitera

Sålänge som du tycker wow är roligt, så går det inte att sluta spela.

Men det roliga du har framför dig är.
Massa långtråkiga dailys för den där repen som ger den där saken som du kommer spendera veckor med, för att få lite mer ap eller spell dmg. 10-15 mer skada är ändå en del, helt klart värt några veckors slit.

För att inte nämna de där roliga raiderna, som tar upp hela kvällar och kan ge dig den där saken som fjärde bossen kanske droppar, och är din om du har dkpn.

Dom roliga dagarnas mats grindande som ger dig flask effekten som behövs för raider.

Primal grindandet för att ge dig den där gearuppgraderingen som du verkligen behöver. Förjävligt att bottarna inte tappar lusten, då de grindar samma mobs som du.

Honorgrindandet för de häftiga s3 och s4 delarna. Det är alltid lika kul att anmäla dom som bottar till sig honor, medans du sliter för dom där 100honorn som behövs, för att inte tala om marksen. 20 marks tar ju bara, om man har riktig otur upp emot fem timmar att fixa.

men wow är ju wow, och du betalar för det[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cabaret:

6 timmar

jag satt 20 timmar förut , men visst.


   
SvaraCitera

Turkeso:

sama förr mej, ja spela oxå masvis me minuter å timar så bra jåbbat att bryta spelberroendät tror de e lte varför blizard tar betalt per monadd så vi såm har lite minndre pengar intä kan spela så myke så vi tvingas sluta.

Skriver du så där på riktigt? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Skriver du så där på riktigt?

gårru på barnbidrag? [chocked] [chocked] [chocked]


   
SvaraCitera

Turkeso:

gårru på barnbidrag?[chocked][chocked][chocked]

Men ssssch, det är hemligt. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Men ssssch, det är hemligt.

åkej ja e tyst [cool]


   
SvaraCitera

Turkeso:

åkej ja e tyst[cool]

En vän att lita på. [cute]


   
SvaraCitera