Aviseringar
Rensa alla

deprimerad


Knarko:

"modegrej"

Jag säger inte att personen in denna tråden gör det för den anledning. Men du måste hålla med om att det finns folk som utnyttjar detta endast för att få uppmärksamhet och helt enkelt gillar att vara i centrum.


   
SvaraCitera

Blitzen:

Jag säger inte att personen in denna tråden gör det för den anledning. Men du måste hålla med om att det finns folk som utnyttjar detta endast för att få uppmärksamhet och helt enkelt gillar att vara i centrum.

Jag håller absolut med, men jag förutsätter helt enkelt att de mår dåligt och behöver hjälp tills jag vet vad det är och försöker hjälpa därifrån med dem medel jag kan istället för att säga att de "ljuger" w/e


   
SvaraCitera

kzzkzz:

pojkvän

kzzkzz:

fick veta för nån vecka sen att han nu sitter i fängelse.

ehm..?[tard]


   
SvaraCitera

Knarko:

försöker hjälpa därifrån med dem medel jag kan istället för att säga att de "ljuger

Jag påstod aldrig att personen ljug eller något annat. När jag väl försökte ge några tips blev jag bemött på ett otrevligt sett. Men om vi nu inte pratade om henne och hon inte ljug varför tog hon då illa upp.


   
SvaraCitera

kzzkzz:

min familj är så, jag får inte umgås med folk utanför skolan förutom nåt tillfälle

Är du inte myndig? Tycker du ska strunta i utegångsförbudet.


   
SvaraCitera

Blitzen:

Visst kan hon må dåligt, har inte sagt något annat men knappast deprimerad.

Mmm, jag antar att du som allvetande vet exakt hur hon känner sig![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Men om vi nu inte pratade om henne och hon inte ljug varför tog hon då illa upp.

jag skriver den här tråden om mitt problem och jag bad om hjälp! det var inte meningen att låta otrevlig men du fick mig knappast att må bättre! tvärtom!


   
SvaraCitera

Blitzen:

Jag påstod aldrig att personen ljug eller något annat. När jag väl försökte ge några tips blev jag bemött på ett otrevligt sett. Men om vi nu inte pratade om henne och hon inte ljug varför tog hon då illa upp.

Nästan så att man påstår det när man säger att det är en "modegrej" (nu sa inte DU det men du höll med).
Människan går i försvarsställning när den blir hotad, inget nytt.
Jag menar inte att vara otrevlig men tycker bara inte om när folk skriver/säger som du och andra gör när (om) folk mår dåligt och söker hjälp.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Mmm, jag antar att du som allvetande

Dina kommentarer är så värmande, hur du jämt letar var du kan lägga en spydig kommentar. Har redan börjat vänja mig. Antar väl att det tillhör den charm.[crazy]


   
SvaraCitera

Blitzen:

Dina kommentarer är så värmande, hur du jämt letar var du kan lägga en spydig kommentar. Har redan börjat vänja mig. Antar väl att det tillhör den charm.[crazy]

Jag behöver inte leta då du sprider retarderade inlägg lite varstans.


   
SvaraCitera

Knarko:

skriver/säger som du och andra gör när (om) folk

Det var snarare en kommentar lite sidan om, inte helt irrelevant. Men förstår hur du tänker. Du får tycka absolut vad du vill om mig. Jag främjar yttrandefrihet.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Jag behöver inte leta då du sprider retarderade inlägg lite varstans.

Alltid lika självgod [crazy]


   
SvaraCitera

Blitzen:

Alltid lika självgod [crazy]

Dagens tips: googla "självgod" alternativt slå upp det i en ordbok.


   
SvaraCitera

Blitzen:

Borde inte de personerna visa respekt för de som har depression genom inte använda det till sina vardagliga problem?

Var istället glad att de skriver sina inlägg här istället för att söka uppmärksamhet hos olika mottagningar eller liknande pga. något tillfälligt. Tvivlar på att människor gör det särskilt ofta, men det händer säkert. Och det är illa, usch.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

googla "självgod"

Va märkligt, din profil hamnade längst upp bland resultaten [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera