Aviseringar
Rensa alla

Deprimerad


Ämnesstartare

Hej jag är olyckligt kär i svampbob jag vet att han inte finns men jag älskar honom jag har 100 svampbob figurer 10 mjukisdjur nästan allt i mitt hem är relaterat till svampbob jag drömer om honom varje natt jag vill inte leva utan honom missar jag ett avsnitt så är hela dan förstörd hur ska jag ta mig ur detta och bli normal? 
Min familj orkar inte med mig för det enda jag gör är att prata om svampbob jag har enbart svampbob kläder är jag sjuk? 
snälla hjälp mig. 


   
Citera

image_3.jpeg


   
SvaraCitera

Du  måste nog acceptera att han inte finns på riktigt. Kanske kan du hitta nån levande person du kan gilla istället. Du borde sysselsätta dig med något som du inte relaterar till svampbob. T ex någon aktivitet eller umgås mer med familj och kompisar. Sen skulle du också kunna skippa ett avsnitt med flit för att ditt beroende ska försvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men allt i mitt hem är relaterat till svampbob har till och med målat svampbob på vägar golv och tak har även tatuerat in svampbob i ansiktet 


   
SvaraCitera

Kan förstå om de inte orkar. Sluta trolla och gör läxorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma24:
Hej jag är olyckligt kär i svampbob jag vet att han inte finns men jag älskar honom jag har 100 svampbob figurer 10 mjukisdjur nästan allt i mitt hem är relaterat till svampbob jag drömer om honom varje natt jag vill inte leva utan honom missar jag ett avsnitt så är hela dan förstörd hur ska jag ta mig ur detta och bli normal? 
Min familj orkar inte med mig för det enda jag gör är att prata om svampbob jag har enbart svampbob kläder är jag sjuk? 
snälla hjälp mig. 

Du är inte ensam emma. Vi kan starta en klubb Party


   
SvaraCitera

low quality bait


   
SvaraCitera