Aviseringar
Rensa alla

Dermal Anchors (Hals/nyckelben)


Ämnesstartare

Tänkte pynta lite till såhär lagom till jul ([party]) och jag undrar helt enkelt vilket ställe som skulle tänkas göra Anchors runt hals/nyckelben. Enligt vad jag erfarit så verkar inte allt för många vilja göra det, varför vet jag ej [sad]

Så, de få personer som har anchors får hemskt gärna tipsa om studios som kan tänkas genomföra det.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag genomför det hjärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Piercar din hjärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flickan min ska ta dermal anchors på Tribe i göteborg när hon fyller tillräckligt. dock tror jag de ska sitta nedanför nyckelbenen, bort från halsen så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns nog en bastuklubb i din närhet som kan ge dig tips och råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Enligt vad jag erfarit så verkar inte allt för många vilja göra det, varför vet jag ej [sad]

Jag pratade men min kompis som jobbar som piercare om detta och han gör det inte för att de är krångliga och läker dåligt. En hals piercing kan även efter att den läkt bli varig och sådant och flytta lite på sig. Detta kan liksom ske även fast det var ett år sedan du tog den.


   
SvaraCitera

aj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Ingen?

Säg exakt vad du vill veta så frågar jag min polare det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Säg exakt vad du vill veta så frågar jag min polare det.

Är det möjligt att placera anchors runt nyckelben/hals, och isåfall hur pass nära utan att det är allt för riskfyllt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Är det möjligt att placera anchors runt nyckelben/hals, och isåfall hur pass nära utan att det är allt för riskfyllt?

Okej ska fråga han det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Okej ska fråga han det.

Göre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Så, de få personer som har anchors får hemskt gärna tipsa om studios som kan tänkas genomföra det.

Federal i linköping
Tribe i Göteborg

Det är de ställen jag vet om att de gör det på.

massgrav:

Är det möjligt att placera anchors runt nyckelben/hals, och isåfall hur pass nära utan att det är allt för riskfyllt?

Sitter ju under huden bara du kan i princip sätta en Anchor var som helst.

DeathOrGlory:

kompis som jobbar som piercare om detta och han gör det inte för att de är krångliga och läker dåligt

Läker oftast rätt bra faktiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Sitter ju under huden bara du kan i princip sätta en Anchor var som helst.

Jo jo, men jag syftade på direkt placering runt hals..


   
SvaraCitera

Jag har två anchors precis under nyckelbenen, vilka jag gjorde på Barbarella i Göteborg i augusti. Fick aldrig höra att det var några problem med det. De har läkt helt perfekt, och väldigt fort dessutom.
Däremot vet jag inte hur det är om du ska ha anchors ovanför nyckelbenen/på halsen. [cute]


   
SvaraCitera