Aviseringar
Rensa alla

Dermal Anchors (Hals/nyckelben)


Ämnesstartare

massgrav:

Jo jo, men jag syftade på direkt placering runt hals..

Nu hänger jag inte med. som jag sa du kan sätta dem nästan var som helst på hela kroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wuurb:

Däremot vet jag inte hur det är om du ska ha anchors ovanför nyckelbenen/på halsen.

Jo, jag tänkte mig en precis vid "början" utav halsen om man uttrycker sig så.. Får väl antagligen ringa och kolla, men tror dock inte jag har pengar nu iaf. Sparar fortfarande pengar ner till anatomorph


   
SvaraCitera

massgrav:

vid "början" utav halsen

Ja, okej, tror jag förstår var du menar 🙂 Där tänkte jag också göra först, men jag ändrade mig sen.

massgrav:

tror dock inte jag har pengar nu

Nu vet jag ju inte vart du bor, men Ed (www.edspiercing.com) i Göteborg gör också dermal anchors, och de kostar 500:-/st har jag för mig, till skillnad från till exempel Barbarella som tar 800:- (för första, 400:- för följande). [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wuurb:

Ed

eddie är schysst, han är kunnig. Men vi får som sagt se ifall det blir av, var mest nyfiken på ifall det öht var möjligt att genomföra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Läker oftast rätt bra faktiskt...

Inte enligt han och de han pratat med då det blir irriterade lätt oavsett ifall du haft den i 1 månad eller 1 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Inte enligt han och de han pratat med då det blir irriterade lätt oavsett ifall du haft den i 1 månad eller 1 år.

De läker snabbare och bättre än en vanlig piercing. Men ofta har man ju en anchor på ett mindre vanligt ställe så visst den får ju mycket mer stryk på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

De läker snabbare och bättre än en vanlig piercing. Men ofta har man ju en anchor på ett mindre vanligt ställe så visst den får ju mycket mer stryk på sig.

Just pga av så blir det inte bra läkning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en i halsgropen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera