Aviseringar
Rensa alla

designtips tack!


Åtta

lemuu:

sa att jag inte vill använda nåt annat än frames [crazy]

Varför inte? Varför insisterar du på att använda föråldrade och i princip felaktiga tekniker, när det finns enklare och bättre sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Varför inte? Varför insisterar du på att använda föråldrade och i princip felaktiga tekniker, när det finns enklare och bättre sätt?

Har inte tid och lära mig det än så länge, kan endel men får inte ihop det.

Men ny design är på gång nu iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

sa att jag inte vill använda nåt annat än frames [crazy]

Har inte bett dig göra något annat heller.


   
SvaraCitera

lemuu:

desperat

för det första borde du gå ifrån frames, men VISST..
för det andra, använder du inte css WHAT?

headern ser ganska b ut.. ändra om lite så det inte är en helfärg där bara och rör om lite med dom grejerna som är där redan..

och menyn ser lite skum ut.. den där avrundningen hänger inte med texten liksom..

errrrrrrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

ska ha frames än så länge så tipsa inte om css o.s.v [crazy] ..

Eh... okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

headern ser ganska b ut.. ändra om lite så det inte är en helfärg där bara och rör om lite med dom grejerna som är där redan..

Herregud, ta det lugnt....

Libertad:

Eh... okej.

Mm orkar inte nån annan skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är om denna är bättre i så fall då?

fsdff.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Mm orkar inte nån annan skit.

Ja, näe. Nog för att frames är utdaterade, suger, försvårar dina möjligheter att bli indexerad/rankad ordentligt i Google, så är det ju långt bättre än "annan skit". [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Ja, näe. Nog för att frames är utdaterade, suger, försvårar dina möjligheter att bli indexerad/rankad ordentligt i Google, så är det ju långt bättre än "annan skit". [smile]

Förklara hur den pupuläraste kattcommunityn kan vara i frames då? Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Förklara hur den pupuläraste kattcommunityn kan vara i frames då? Haha

För att de som skapat den populäraste kattcommunityn är inkompetenta? För end usern är det väl inte så hemskt med frames alltid, men att t.ex. sökmotoroptimera en sida med frames är skitjobbigt. Sen förstår jag inte varför man skulle vilja använda utdaterad teknik överhuvudtaget. Finns en anledning till att den är just utdaterad och det är inte för att den är asbra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Finns en anledning till att den är just utdaterad och det är inte för att den är asbra.

Det är enkelt och göra och skönt att använda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Det är enkelt och göra och skönt att använda.

"Skönt att använda"? Whatever, du verkar inte vara nån direkt seriös webbutvecklare hur som helst.


   
SvaraCitera

Jag gillar minimalistisk design.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rensat på skit.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska ändra så man kan läsa texten... det är antagligen en effekt av att du inte följer de råd som folk med mera erfarenhet i denna tråd gett dig att bokstäverna är avhuggna på mitten menyn (Firefox 3, Windows).

Du ber om designtips, får massa bra råd men dissar alla, förstår inte vad du är ute efter? Och det stämmer verkligen ~1993 så behövde man inte skämmas så mycket om man gjorde en hobbysida som såg ut sådär. [cry]

Allting är fel, navigeringen, koden jag orkar inte ens kolla på det.


   
SvaraCitera