Forumet - desperat!

desperat!

1130 0 48
Hej

Jag vet inte vad jag ska göra, saknar en tjej att mysa med så in i h*vete..
Jag är 20 år o aldrig haft en flickvän, nu börjar jag bli riktigt desperat, jag vill också uppleva det underbara härliga innan man blir för gammal...

alla säger, du hittar tjejen för eller senare, jo kanske det, men det är ju när tjejerna är från 16 år o uppåt de är som snyggast o sexigast, när de kommer upp i 40 års åldern är de försent..
snart är jag ju för gammal för att vara tillsammans med någon som är 17 år eller nåt..

Blir helt deppig så fort man ser någon söt tjej av tanken "se men inte röra"

vad fan är de för fel på mig, varför får inte jag någon tjej, detta är fruktansvärt jobbigt..

Jag är inte någon jävla nörd som bara sitter vid datorn utan jag är nog "drömkillen" om tjejerna bara tänkte rätt, en kille som är väldigt snäll, generös och praktiskt lagd..

Vuxna säger att det är så kvinnorna vill ha sin man, men tydligen inte nu för tiden, de va kanske förra generationen..

vad ska jag göra, något tips, inget tips om någon hora tack,, jag är seriös...hopas ni osså kan vara de..

Spana också in:

henke4545:

alla säger, du hittar tjejen för eller senare, jo kanske det, men det är ju när tjejerna är från 16 år o uppåt de är som snyggast o sexigast, när de kommer upp i 40 års åldern är de försent..

Är väldigt individuellt hur folk ser ut förstås :D Du vet att det finns snygga tjejer som är över 17 ellerhur haha.

Matilda1988:

inget fel på tjejer i 20-årsåldern [mad]

Plus att 17-åringar är så jäkla små [shake]
henke4545:

vad ska jag göra, något tips, inget tips om någon hora tack,, jag är seriös...hopas ni osså kan vara de..

Alltså.. det är väll lite grejen med kärlek, du kan inte välja när den kommer. Tyvärr kanske den kommer först när du är 40 år, eller så kommer den inte alls? Men vad det gäller den andra biten (sex dvs) är det ju lättare, det e ju bara get out there. Om du säger att du är en snäll å trevlig kille kanske det är dags att försöka vara lite busig och kaxig iställe? Du ska självklart vara dig själv men att flirta e ju en konst i sig. Gå ut mer, ragga mer, prata med mycket folk, lära känna nya människor, prova nya vägar. blablabla