Aviseringar
Rensa alla

desperat!


Ämnesstartare

Hej

Jag vet inte vad jag ska göra, saknar en tjej att mysa med så in i h*vete..
Jag är 20 år o aldrig haft en flickvän, nu börjar jag bli riktigt desperat, jag vill också uppleva det underbara härliga innan man blir för gammal...

alla säger, du hittar tjejen för eller senare, jo kanske det, men det är ju när tjejerna är från 16 år o uppåt de är som snyggast o sexigast, när de kommer upp i 40 års åldern är de försent..
snart är jag ju för gammal för att vara tillsammans med någon som är 17 år eller nåt..

Blir helt deppig så fort man ser någon söt tjej av tanken "se men inte röra"

vad fan är de för fel på mig, varför får inte jag någon tjej, detta är fruktansvärt jobbigt..

Jag är inte någon jävla nörd som bara sitter vid datorn utan jag är nog "drömkillen" om tjejerna bara tänkte rätt, en kille som är väldigt snäll, generös och praktiskt lagd..

Vuxna säger att det är så kvinnorna vill ha sin man, men tydligen inte nu för tiden, de va kanske förra generationen..

vad ska jag göra, något tips, inget tips om någon hora tack,, jag är seriös...hopas ni osså kan vara de..


   
Citera

Desperation har för vana att synas utåt. Det är ju inte så attraktivt, om du verkar desperat. Ne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

en kille som är väldigt snäll, generös

tjejer vill bli behandlade som skit av riktiga rövhål till killar, det har jag sett exempel på tusentals gånger


   
SvaraCitera

henke4545:

jag är nog "drömkillen" om tjejerna bara tänkte rätt

[bigsmile]

Äh, sådär är jag också. Vissa byter partner varannan vecka andra typ jättesällan.
Blir du kär i många tjejer eller är de bara attraktiva?


   
SvaraCitera

inget fel på tjejer i 20-årsåldern [mad]


   
SvaraCitera

tjejer vill inte ha killar som behandlar dom väll för såna är tydligen tråkiga


   
SvaraCitera

henke4545:

alla säger, du hittar tjejen för eller senare, jo kanske det, men det är ju när tjejerna är från 16 år o uppåt de är som snyggast o sexigast, när de kommer upp i 40 års åldern är de försent..

Är väldigt individuellt hur folk ser ut förstås 😀 Du vet att det finns snygga tjejer som är över 17 ellerhur haha.

Matilda1988:

inget fel på tjejer i 20-årsåldern [mad]

Plus att 17-åringar är så jäkla små [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart vi tjejer gillar killar som är schyssta och bryr sig. Du kanske inte är tillräckligt social bara? [smile]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tickstart:

Plus att 17-åringar är så jäkla små [shake]

[sad]


   
SvaraCitera

Lindblom:

[sad]

Haha [blush]


   
SvaraCitera

Chilla, desperate Joe. Det kommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det kommer.

Eller inte?


   
SvaraCitera

passaro:

desperate Joe

haha tänker på det där gamla "vem där"- spelet, fanns väl en sån karaktär därhttp://www.cenetshop.se/i​mages/5/9422231_h1_5_e_01.jp g" alt="Image">


   
SvaraCitera

mastodontfilmsMats:

Eller inte?

Jo.

isola:

haha tänker på det där gamla "vem där"- spelet, fanns väl en sån karaktär där

Det spelet var skoj 😀


   
SvaraCitera

Istället för att mesa hemma kan du ju typ prata med en tjej istället? [cool]


   
SvaraCitera