Aviseringar
Rensa alla

Desperat behov av massage..


Ämnesstartare

Någon som känner till något ställe i Stockholm där man kan få billig massage?


   
Citera

 Tyvärr inte 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
 Tyvärr inte 🙁 

Ledsen


   
SvaraCitera

Vad är du i behov av för typ av massage?

sommargåvan:

Ledsen


   
SvaraCitera

Gurksallad:
 Tyvärr inte 🙁 

Bor du ens i Sthlm?


   
SvaraCitera

Xisco:

Bor du ens i Sthlm?

Neh, men nära nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Vad är du i behov av för typ av massage?

Har kraftig spänningsvärk, just nu allra mest i käkarna. Klara inte av smärtan. Har besökt en del massöser och naprapater tidigare, så det blir rätt stora summor.


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Har kraftig spänningsvärk, just nu allra mest i käkarna. Klara inte av smärtan. Har besökt en del massöser och naprapater tidigare, så det blir rätt stora summor.

Ja, det kan bli hyfsade summor. Biter du ihop mycket? Alltså pressar tänder, sånt kan bidra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Ja, det kan bli hyfsade summor. Biter du ihop mycket? Alltså pressar tänder, sånt kan bidra.

Ja enligt tandläkaren gnisslar jag tänder under natten. Kommer även på mig själv under dagtid att jag biter ihop tänderna. Har fått en bettskena, är dock dålig på att använda den. Sover så dåligt med den på :/


   
SvaraCitera

sommargåvan: Ja enligt tandläkaren gnisslar jag tänder under natten. Kommer även på mig själv under dagtid att jag biter ihop tänderna. Har fått en bettskena, är dock dålig på att använda den. Sover så dåligt med den på :/

se om det finns något du kan göra själv, olika stretchövningar eller avslappningsövningar kanske!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

se om det finns något du kan göra själv, olika stretchövningar eller avslappningsövningar kanske!

Har fått några övningar som tydligen ska hjälpa mig på sikt. Men känns bara som att det är kört för mig. Jag har haft de här problemen i 5 år så det kommer ta ett helt liv innan jag slipper smärtorna om ens det. Smärtorna är verkligen rejäla och jag känner bara att jag behöver snabb hjälp. Skulle behöva massage 24/7 kombinerat med övningar.


   
SvaraCitera

sommargåvan: Har fått några övningar som tydligen ska hjälpa mig på sikt. Men känns bara som att det är kört för mig. Jag har haft de här problemen i 5 år så det kommer ta ett helt liv innan jag slipper smärtorna om ens det. Smärtorna är verkligen rejäla och jag känner bara att jag behöver snabb hjälp. Skulle behöva massage 24/7 kombinerat med övningar.

känns hemskt att du ska behöva ha det problemet, men förr eller senare måste du bestämma dig för att kriga mot det till du eller det dör, tror att du skulle vinna!11 :((
kan du massera dig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

känns hemskt att du ska behöva ha det problemet, men förr eller senare måste du bestämma dig för att kriga mot det till du eller det dör, tror att du skulle vinna!11 :((
kan du massera dig själv?

Blir så ledsen av att tänka på det, skjuter bara upp på det Ledsen ja jag försöker massera mig själv så gott det går, brukar göra det på tåget, i klassrummet, överallt. Ser nog skumt ut för andra. Men det är ändå inte riktigt samma sak som att bli masserad av någon annan


   
SvaraCitera

sommargåvan: Blir så ledsen av att tänka på det, skjuter bara upp på det  ja jag försöker massera mig själv så gott det går, brukar göra det på tåget, i klassrummet, överallt. Ser nog skumt ut för andra. Men det är ändå inte riktigt samma sak som att bli masserad av någon annan

LedsenLedsenLedsen önskar jag kunde trolla bort det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

LedsenLedsenLedsen önskar jag kunde trolla bort det..

Hjärta


   
SvaraCitera