Aviseringar
Rensa alla

Desperat kompis..


Ämnesstartare

Tjena! Asså jag har ett stort problem. Min kompis försöker desperat få tag i mig hela tiden. Han har bara idag ringt 15 gånger på telefonen, 10 gånger i skype och skickat ca 50 meddelanden på facebook. Visst de kanske inte är så schysst att inte svara men vad fan är ens problem om man håller på så?

Asså han bara fortsätter ringa också, vafan ska man göra?


   
Citera

hela hans familj kanske har blivit yxmördad med kniv och du är den enda han kan vända sig till för han är gisslan och han får kontakta en person. så svara föfan


   
SvaraCitera

Ignore ignore ignore, om personen i frågan blir på något sätt upprörd är han inte värd att vara din "Vän" för vänner respekterar när man vill vara själv, och 15ggr på telefonen samt det andra är ju bara absurt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
hela hans familj kanske har blivit yxmördad med kniv och du är den enda han kan vända sig till för han är gisslan och han får kontakta en person. så svara föfan

Nej han frågar bara om vi kunde vara med varandra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Ignore ignore ignore, om personen i frågan blir på något sätt upprörd är han inte värd att vara din "Vän" för vänner respekterar när man vill vara själv, och 15ggr på telefonen samt det andra är ju bara absurt.

Eller hur... och de enda han vill är att vara med varandra. Hade de varit något super viktigt som att en familjemedlem blivit allvarligt sjuk etc. hade ju varit en annan femma.


   
SvaraCitera

WinterTime: Hade de varit något super viktigt som att en familjemedlem blivit allvarligt sjuk etc. hade ju varit en annan femma.

Jajo det är ju sant det är ju en helt annan förståelse. Du får helt enkelt bara ignorera honom för resten av hans liv eller konfrontera honom om att; Så här håller man fan inte på


   
SvaraCitera

Svara bara en gång när du har tid. Ta bort alla andra meddelanden.


   
SvaraCitera

Biologen: yxmördad med kniv

Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Jajo det är ju sant det är ju en helt annan förståelse. Du får helt enkelt bara ignorera honom för resten av hans liv eller konfrontera honom om att; Så här håller man fan inte på

Nej jag blir så jävla irriterad när telefonen ringer att jag bara vill svara och skrika "Vad fan är de du vill mig? Sluta och ring din jävla idiot" eller något liknande.


   
SvaraCitera

bli tsms med han, han lär aldrig ringa igen


   
SvaraCitera

lr ligg me hnm


   
SvaraCitera

WinterTime: Nej jag blir så jävla irriterad när telefonen ringer att jag bara vill svara och skrika "Vad fan är de du vill mig? Sluta och ring din jävla idiot" eller något liknande.

Gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Gör det.

Ärligt det är inte ens taskigt att göra så.


   
SvaraCitera

WinterTime: Ärligt det är inte ens taskigt att göra så.

Nä jag håller med, skäll ut den djäveln.


   
SvaraCitera

provat att be honom sluta?

annars föreslår jag att du gör det.


   
SvaraCitera