Aviseringar
Rensa alla

Desperation


du är full säkert lol


   
SvaraCitera

Kan de som inte står i förbindelse med sina hjärnceller vänligen sluta skriva i sådana här trådar, tack.

De betedde sig som as. Men du borde kanske ha tagit hänsyn till att någon som gillar dig inte vill höra om hur du pratar om någon annan samt förklarat för kusinen varför du inte ville bli lämnad ensam,  men annars gjorde du absolut inget fel.
Skaffa nya vänner och någon ny att strula med.
Det finns vettiga varelser här i världen också, jag lovar.


   
SvaraCitera

FNÖs marsvin:
du är full säkert lol

MARVIN GÅ O LÄGG DIG!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Sluta prata med dem.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Men herregud några ungdomsförälskelser hit eller dit vem fan bryr sig om nån månad har hon problem med nästa kille/kompis/killkompis som vill mer än så.

Hur fan tänker du din jävla idiot? hon har problem försök hjälp istället 


   
SvaraCitera

Stekaren:

Men herregud några ungdomsförälskelser hit eller dit vem fan bryr sig om nån månad har hon problem med nästa kille/kompis/killkompis som vill mer än så.

Ah, lätt för dig att säga. Du ringde aldrig :'(


   
SvaraCitera

Stekaren: Ni passar bara på för att ni har en beef med mig.

Jag reagerar när någon är elakt OT mot någon som sökt sig hit för sitt problem. Det är respektlöst och kräver verkligen skit bakom spakarna. 

Stekaren: Hade nån som folk älskar för sin dryghet (typ dazed eller passaro) så hade ni säkerligen hållt med och satt guldstjärna i kanten.

Ja vi lär ju aldrig få reda på det då de inte tycks vara så dumma att de skriver något sådant till någon nykomling såvida nykomlingen inte är ett uppenbart troll. 


   
SvaraCitera

Får dåligt samvete nu. Har aldrig blivit arg på någon men däremot ignorerat alla som vart ens lite desperata. Fyfan, fattar inte hur jag kunde ha sån empati-brist. Ledsen 


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Jag reagerar när någon är elakt OT mot någon som sökt sig hit för sitt problem. Det är respektlöst och kräver verkligen skit bakom spakarna. 

Ja vi lär ju aldrig få reda på det då de inte tycks vara så dumma att de skriver något sådant till någon nykomling såvida nykomlingen inte är ett uppenbart troll. 

Finns faktiskt rätt många här som är dryga fittor mot folk som behöver hjälp har jag märkt.


   
SvaraCitera

Manwhore:

Finns faktiskt rätt många här som är dryga fittor mot folk som behöver hjälp har jag märkt.

Jag blev själv bemött så i mina unga år...

Blåbärt:

Jag reagerar när någon är elakt OT mot någon som sökt sig hit för sitt problem. Det är respektlöst och kräver verkligen skit bakom spakarna. 

Ja vi lär ju aldrig få reda på det då de inte tycks vara så dumma att de skriver något sådant till någon nykomling såvida nykomlingen inte är ett uppenbart troll. 

...jag för bara traditionen vidare. UM är en ganska smutsig bransch egentligen


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Ah, lätt för dig att säga. Du ringde aldrig :'(

OopsRullar ögonen


   
SvaraCitera

Stekaren:

Jag blev själv bemött så i mina unga år...
...jag för bara traditionen vidare. UM är en ganska smutsig bransch egentligen

Bara för andra är det ska man inte själv vara det.


   
SvaraCitera

Stekaren:

OopsRullar ögonen

GråterGråter


   
SvaraCitera

Manwhore:

Bara för andra är det ska man inte själv vara det.

Jo. Det ingår. Hämnd är en skön känsla


   
SvaraCitera

Stekaren:

Jo. Det ingår. Hämnd är en skön känsla

Dåligt.


   
SvaraCitera