Aviseringar
Rensa alla

Dessa tankar förtjänar en hel tråd


Paseo
Ämnesstartare

Började skriva i "i mina tankar just nu"- tråden, men detta blev väldans stort så jag tycker dessa tankar förtjänar en hel tråd.

Mina föräldrar är en stor belastning för mitt företag och de dumförklarar mig ständigt. Min företagshandledare säger "ta på dig dina rosa hörlurar så hör du de inte" samtidigt som hon ger mig en ego boost som ingen annan alltså!!!

Men idag hjälpte det tyvärr inte, för mamma och pappa tog mitt fina partytält och lämnade tillbaka det och köpte ett tak med pinnar på. Ynka 3x3 meter stort. Jag försökte stoppa de, men de blev bara arga på mig. Har EN månad kvar till 18. Fan också, eller hur??!!!

Pappa sa "åh fyfan jag mår illa bara av tanken på det där jävla företaget" och han visste tom att jag hörde.

Aja, får väl stoppa här

Vill bara få höra lite positiva ord om mitt café som inte tyder på att jag är dum i huvudet, och vill gärna också få en och annan kram för att jag blev av med mitt partytält!!

Hade gjort mig glad [smile][cute]


   
Citera

[sad]

du hade ju köpt burkar och kalle anka-tidningar.


   
SvaraCitera

Varför måste du involvera dem så mycket? Det är ju bra att de bryr sig, men du kan väl fixa själv? Eller med en kompis/syster?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

trubdruider:

du hade ju köpt burkar och kalle anka-tidningar.

jaa... men det blir som en uteservering nu istället, ska fixa parasoll som kan vara över gästernas bord. så Kalle Anka- tidningarna och burkarna fungerar nog ändå [smile]


   
SvaraCitera

de är sennterpartister bergis :$


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

Varför måste du involvera dem så mycket? Det är ju bra att de bryr sig, men du kan väl fixa själv? Eller med en kompis/syster?

Jag har själv inte involverat de alls. Meningen var att min företagshandledare skulle hjälpa mig med tältet. Men nu bestämde de detta och jag kunde inte göra något åt det eftersom jag inte är 18 [sad]


   
SvaraCitera

Paseo:

t. Men nu bestämde de detta och jag kunde inte göra något åt det eftersom jag inte är 18 [sad]

Du bor ju inte hemma, berätta inte vad du ska göra för dem. Ba skit i dem så mycket det går. Fast ja du är ju ej 18 än [sad]

Knepigt.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

och jag har ju sagt förut att jag är rejält shoppingberoende, så jag shoppar automatiskt för att dämpa ångest.

fick såklart rejäl ångest idag och köpte en massa inredning. och så fick jag en utskällning av ma o pa.

bLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖh


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

Du bor ju inte hemma, berätta inte vad du ska göra för dem. Ba skit i dem så mycket det går. Fast ja du är ju ej 18 än Knepigt.

jaa när jag satt sur i bilen på väg hem från bauhaus tänkte jag att nu ska jag försöka med det!! de förstör bara, så nu får de inte vara med mer helt enkelt


   
SvaraCitera

Paseo:

jaa när jag satt sur i bilen på väg hem från bauhaus tänkte jag att nu ska jag försöka med det!! de förstör bara, så nu får de inte vara med mer helt enkelt

Bra! Du fixar det själv! Tror på dig [love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

Bra! Du fixar det själv! Tror på dig

Tack tack tack!!!! [love]


   
SvaraCitera

vad är grejen med föräldrar och att inte vara supportive!
hoppas du ej ger upp[smile]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

renesme:

vad är grejen med föräldrar och att inte vara supportive!

undrar jag också [sad][sad] som tur är har jag världens bästa bästa vän, fast han bor i brasilien så kan ju inte ta ett snack när som jag känner för det!! [sad]

renesme:

hoppas du ej ger upp

Det kommer jag inte, ska tjäna fett med pengar i sommar [smile][smile] plus bjuda umare på gratis fika just för att locka de till mig så jag kan få hälsa hehehehehe [badgrin]


   
SvaraCitera

Paseo:

Men idag hjälpte det tyvärr inte, för mamma och pappa tog mitt fina partytält och lämnade tillbaka det och köpte ett tak med pinnar på.

Fan vad elakt...
Jag hade förstått dem om det var så att du satsade x antal tusen och en del av dem var deras pengar, men om det är så att du själv betalar så förstår jag inte varför de ska blanda sig in i det.

Även om de inte själva tror på idén borde de åtminstone kunna låta dig begå dina egna misstag nu när det ändå inte kan ge större konsekvenser än att du blir besviken och några kronor fattigare.


   
SvaraCitera

Tycker det är modigt av dig att göra detta! Tror det kommer vara sjukt lärorikt oavsett hur det går.

Håller du till i Stockholm? Man kanske skulle komma förbi i så fall...


   
SvaraCitera