Aviseringar
Rensa alla

Dessa tankar förtjänar en hel tråd


Paseo
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Fan vad elakt...Jag hade förstått dem om det var så att du satsade x antal tusen och en del av dem var deras pengar, men om det är så att du själv betalar så förstår jag inte varför de ska blanda sig in i det. Även om de inte själva tror på idén borde de åtminstone kunna låta dig begå dina egna misstag nu när det ändå inte kan ge större konsekvenser än att du blir besviken och några kronor fattigare.

ja, jag önskar verkligen de kunde förstå det alltså. de kallar sig "realister" men jag tycker snarare de är totalt orealistiska. skönt iaf att höra att de kan göra fel och att det inte bara är jag hela tiden!!!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Tycker det är modigt av dig att göra detta! Tror det kommer vara sjukt lärorikt oavsett hur det går.Håller du till i Stockholm? Man kanske skulle komma förbi i så fall...

Tack blir väldans glad när du säger så [smile][smile]

Dessvärre är jag tvärs över landet från stockholm, i grebbestad


   
SvaraCitera

Paseo:

ja, jag önskar verkligen de kunde förstå det alltså. de kallar sig "realister" men jag tycker snarare de är totalt orealistiska. skönt iaf att höra att de kan göra fel och att det inte bara är jag hela tiden!!!

som sagt, oavsett om de är "realister" eller inte förstår jag inte varför de inte kan låta dig få göra egna misstag, vet inte om det är någon form av curlande de försöker med, men oavsett så är det rätt larvigt när man inte ens låter sina barn försöka göra saker om det inte kan leda till värre konsekvenser är att de blir besvikna.

Paseo:

Tack blir väldans glad när du säger så Dessvärre är jag tvärs över landet från stockholm, i grebbestad

Aha, då kommer jag nog dessvärre inte förbi, men lycka till iaf!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Blivande_japan:

som sagt, oavsett om de är "realister" eller inte förstår jag inte varför de inte kan låta dig få göra egna misstag, vet inte om det är någon form av curlande de försöker med, men oavsett så är det rätt larvigt när man inte ens låter sina barn försöka göra saker om det inte kan leda till värre konsekvenser är att de blir besvikna.

ja [sad] de borde lämna detta till mig och låta mig fixa själv...

Blivande_japan:

Aha, då kommer jag nog dessvärre inte förbi, men lycka till iaf!

Tack tack tack [smile][smile]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

börjar ta på återhämtandet nu
pratat med Lucas också, som sa det exakt rätta som vanligt

ni är snälla [smile][smile][smile][love]


   
SvaraCitera

Jag är lite onuykter just nu, så passa på att utnyttja mig.
Hitta ett ställe som säljer det så köper jag det åt dig.

Tyckte nämligen det var lite radikalt handlat av dina föräldrar.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Jag är lite onuykter just nu, så passa på att utnyttja mig. Hitta ett ställe som säljer det så köper jag det åt dig. Tyckte nämligen det var lite radikalt handlat av dina föräldrar.

hahahaha awwwww sötipöti
nää, jag tänker inte utnyttja såklart vaa!


   
SvaraCitera

Paseo:

nää, jag tänker inte utnyttja såklart vaa!

Your loss! [no-no]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Your loss!

hmmm njaaa tycker jag inte [smile][smile]


   
SvaraCitera

Paseo:

hmmm njaaa tycker jag inte

Men vad för fika är det du säljer? [surprised]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Men vad för fika är det du säljer?

Cupcakes i alla dess former och varianter [smile] Är ett cupcakes hak liksom. Plus kaffe/te och något annat för barnen såklart


   
SvaraCitera

Paseo:

Är ett cupcakes hak liksom.

[sad]
Shit, jag är inget jättefan av cupcakes. Detta kan jag inte finansiera dessvärre. [rolleyes]

Dold text: Jag gillar kanelbullar!!!11


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Shit, jag är inget jättefan av cupcakes. Detta kan jag inte finansiera dessvärre.

Hahahahahahahah.
Jag gillar inte heller cupcakes, pga smakar bara socker.
Men de som smakar bara choklad däremot [ops][cute]


   
SvaraCitera

Paseo:

Men de som smakar bara choklad däremot

Du är en sån nissa du.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Du är en sån nissa du.

Hahahaa nissa? [crazy]


   
SvaraCitera