Aviseringar
Rensa alla

Det absurda i att hata nationalister


Ämnesstartare

fosfor:

Att mångskulturen är misslyckad finns helt enkelt inte i vissas världsbild. Man blundar hellre än att erkänna det.

Att den är misslyckad är önsketänkade från er nassar. Skulle vara jävligt tråkigt om vi enbart var svenskar i landet.

Ni är intoleranta egoister som bara tänker på er själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fosfor:

Varje gång man som svensk saboterar för nationalister, saboterar man också indirekt för sig själv och sina närstående. Man hatar med andra ord sig själv.

Mycket bra tänkt. Verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fosfor:

Hur kan det komma sig att man som vit, etnisk svensk kan förakta, se ned på och rentav motarbeta de svenskar som vill sätta svenskarna (och därmed också de själva, deras bekanta och nära & kära) i första rummet.
Varje gång man som svensk saboterar för nationalister, saboterar man också indirekt för sig själv och sina närstående. Man hatar med andra ord sig själv. Man vill inte göra Sverige till en bättre och tryggare plats. Jag säger inte att man behöver vara någon fullfjädrad folkhemsnisse, verkligen inte. Men ta bara en sådan sak som invandringspolitiken, som bevisligen fört med sig mycket negativt i form av förhöjd kriminalitet, högt bidragsberoende osv. Hur kan man, med sina närståendes och landsmäns bästa i åtanke...

Hur kan du som svensk, döma ut resten av världens potentiella invandrare som kriminella och bidragsberoende?
Hur tänker du? Du och m.fl har skapat ett vi och dem som inte ens borde finnas. Svenskar är vi, och dem är de andra. Dem är botswanare, judar, irakier, finländare, och du pratar om Svenskhet?

Skulle du vara svensk skulle du acceptera invandringen. Det är typiskt svenskt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

definiera svensk[zzz]


   
SvaraCitera

Bra sagt. Dra ner på invandringen och försök få någon jävla balans på samhället innan portarna öppnas igen för de som behöver hjälp/tror sig behöva hjälp.
Nationalromantik i all ära, ta hand om alla som redan finns här. Pressa inte in fler. Dock militanta rasister samt afa (och annat sådant blaha) känns totalt onödigt och fel, förstår inte vad folk som orkar engagera sig i sådant har bakom pannbenet.


   
SvaraCitera

fosfor:

Sverige är angripet.

HAHAAHA. Haha. haha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Hahahahah. HAHAHAHAHAHA. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fosfor:

Varje gång man som svensk saboterar för nationalister, saboterar man också indirekt för sig själv och sina närstående. Man hatar med andra ord sig själv.

HAHHAHAHHAHAHAHAH HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fosfor:

Löjlig jämförelse. Israel är angripare medans Sverige är angripet.

Nej, en helt logisk jämförelse.


   
SvaraCitera

Jag har otroligt mycket mer gemensamt med folk inom samma samhällsklass som jag själv oavsett etnisk härkomst än vad jag har med någon etniskt svensk överklassfjant. Ärligt talat skiter jag fullständigt i vad som är bra för "mina landsmän" eftersom en hel del av dem är idioter. Varför skulle jag ha en massa gemensamt med någon bara för att vi har samma hudfärg?

Jag och min familj har inte heller något att vinna på nationalism, en ideologi som vill:

1. Stärka Staten och polisens makt, och deras möjligheter att förtrycka oss. Stärka nationella gränser och det förtryck dessa fiktiva kartlinjer innebär.

2 .Stärka kapitalisternas makt över arbetarklassen med er s.k. "folkgemenskap", som mer eller mindre betyder att arbetarklassen ska hålla käften och lyda.

3. Förtrycka kvinnor och ickeheterosexuella med era vidriga kärnfamiljs-ideal.

4. Tvinga mig och andra att leva enligt någon löjlig "svensk kultur" som jag inte känner någon som helst tillhörighet till. Jag äter inte särskilt svensk mat, lyssnar inte på typiskt svensk musik, klär mig inte typiskt svensk, bryr mig inte om svenska högtider och traditioner, etc.

5. Försämra för och deportera många av mina vänner endast p.g.a. deras etniska ursprung.

osv.

Vad har jag, min familj och mina vänner överhuvudtaget att tjäna på en ideologi som vill tillbaka till ett feodalism-liknande förtrycksamhälle?


   
SvaraCitera

iddqd:

Förmodligen för att man har intelligens nog att sätta frågetecken efter en fråga.

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nationalism är fånigt och enormt onödigt, att lägga ner tid på att hata det lär inte vara mycket bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrattretande tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Egoister i den bemärkelsen att ni inte vill hjälpa andra människor av annan nationalitet som vill ha hjälp. [cute]

Vem har sagt att vi inte vill det? Man kan hjälpa människor utan att placera dom i förorter?[rolleyes]

God Konsument:

Förtrycka kvinnor

Är ju något som ni inom vänsterrörelsen vet mycket om.

Harvey:

Skulle vara jävligt tråkigt om vi enbart var svenskar i landet.

Precis, sluta vara så typisk svensk, gruppvåldtäkter är nytt och spännande!


   
SvaraCitera

Mumble:

Vem har sagt att vi inte vill det? Man kan hjälpa människor utan att placera dom i förorter?[rolleyes]

Jo men grejen är att de inte överlever om man inte göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Jo men grejen är att de inte överlever om man inte göra det.

Såvidare inte alla helt plötsligt dött i Irak osv, så har du jävligt fel. [bigsmile]


   
SvaraCitera