Aviseringar
Rensa alla

det är 10 minus ute...


Ämnesstartare

...och min kattsi har varit ute i 4 timmar och kommer inte när jag ropar på han? [sad] har jag anledning att vara orolig? klarar katter 4 timmar i 10 minus utan att vilja komma in?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Gå och leta då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gå och leta då!

nä, ger det några timmar till, han skulle kommit om han var i närheten så antagligen på äventyr i skogen eller (skräckbilder).


   
SvaraCitera

Åh fyfan -10 grader i November !!

Det har vi MAX 2 nätter om året i NYC med -10 grader!

Just nu 20.21 local tid + 13 grader i NYC


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

Åh fyfan -10 grader i November !!

aaa men bland de första dagarna det går såhär lågt

New York City:

Just nu 20.21 local tid + 13 grader i NYC

bra att internet finns [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nä, ger det några timmar till, han skulle kommit om han var i närheten så antagligen på äventyr i skogen eller (skräckbilder).

Men gå och leta lite ute då, han kanske inte hörde när du ropade. [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men gå och leta lite ute då, han kanske inte hörde när du ropade. [sad][sad]

men om han inte är i närheten är han ju inte intresserad av att komma in [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är ofta ute 4 timmar eller mer men nu när det är så kallt och massa snö känns det knäppt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men om han inte är i närheten är han ju inte intresserad av att komma in [crazy]

Men han kanske sitter fast eller är skadad [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men han kanske sitter fast eller är skadad [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

hahaha [love] han har inget halsband så han måste vara väldigt osmidig för att fastna.. men skadad [sad] men varför skulle han vara mer skadad nu.. uuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhuu ÄR DET NORMALT ELLER 10 minus och katt 4 timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katter är rätt bra på att hitta ställen att värma sig på när de är ute och fryser så det är nog ingen fara. Den kanske ligger och har det skönt någonstans nu. 🙂

Fast det vore säkert skönare att vara inne under natten kan jag tänka mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ej du ska leta efter katten på natten, det kan finnas negrer och dom är svåra att se om dom inte flinar. Och negrer avskräcks inte av läderläppar kan jag tala om.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Katter är rätt bra på att hitta ställen att värma sig på när de är ute och fryser så det är nog ingen fara. Den kanske ligger och har det skönt någonstans nu. 🙂

Fast det vore säkert skönare att vara inne under natten kan jag tänka mig.

mmm, och de får ju massa mer päls och så. han har skydd på altanen också. ja kom in och mojsa knäppkatt liksom.. men han har varit utekatt hela sitt liv så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyrdoff:

Tycker ej du ska leta efter katten på natten, det kan finnas negrer och dom är svåra att se om dom inte flinar. Och negrer avskräcks inte av läderläppar kan jag tala om.[n]

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mmm, och de får ju massa mer päls och så. han har skydd på altanen också.

Då är det nog ingen fara. Men förstår om det känns bäst att ha den inne under natten. Ryser ju bara av att tänka på att gå ut i sånt väder mitt i natten. Riktigt dystert ute då.

Lounge fact:

men han har varit utekatt hela sitt liv så

Även på vintern alltså? Det var hårt! Båda mina katter är utekatter på sommaren men vägrar gå ut på vintern. Lite mesigt men jag förstår dem.


   
SvaraCitera