Aviseringar
Rensa alla

det är dags att rensa ut ohyran som förorenar detta vackra forum


Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

det här är ingen tid för skämt. vad vi behöver är barn som kan försvara vårt rike i framtiden. var redo att föda och fostra minst tio barn i monarkins namn. även det kan förstås ses som ett hovnöje, men inte utan att samtidigt förenda det med största nytta.

Alla tider är tider för skämt. [no-no]
Men jag går med på dina krav och ska genast leta upp en vettig stark karl att föröka mig med.
Krävs det speciella avelsföreskrifter?


   
SvaraCitera
gaah
 gaah

Hur kunde jag vara så blind..
en förrädare mitt bland oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har fått din chans rödingajäveln. det var trevligt att känna dig, vi ses i helvetet.

krasch:

Krävs det speciella avelsföreskrifter?

ariskt blod, tydligt käkparti, hög panna och robust kroppsbyggnad utan tydliga tendenser till övervikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

ariskt blod, tydligt käkparti, hög panna och robust kroppsbyggnad utan tydliga tendenser till övervikt.

Inga regler angående intelligensnivå, ärftliga sjukdomar eller allmän idioti?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Inga regler angående intelligensnivå, ärftliga sjukdomar eller allmän idioti?

nej; alla barn kommer senare att rangordnas utifrån deras fysiska och mentala förmågor. även de som är idioter fungerar som infanteri och de med eventuella fysiska svagheter men med ett starkt intellekt gör sig bra som strateger.

de som inte möter några av kraven kommer att användas som bränsle på våra slagskepp, så inget material går till spillo. vi har en miljöplan, förstår du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

nej; alla barn kommer senare att rangordnas utifrån deras fysiska och mentala förmågor. även de som är idioter fungerar som infanteri och de med eventuella fysiska svagheter men med ett starkt intellekt gör sig bra som strateger.

Klokt.
Hur blir det med tvillingar, skeppas de direkt till laboratorierna?

dzjugasjvili:

de som inte möter några av kraven kommer att användas som bränsle på våra slagskepp, så inget material går till spillo. vi har en miljöplan, förstår du.

Som före detta hippie gillar jag detta.
Kanske kan jag producera barn enbart för förbränning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Hur blir det med tvillingar, skeppas de direkt till laboratorierna?

vi har sedan länge övergett planerna på att skapa genetiskt perfekta varelser. stalins aparmé var spiken i kistan som numera huserar den drömmen.

krasch:

Kanske kan jag producera barn enbart för förbränning.

vi har efter närmare undersökningar funnit att din längd inte fyller de kriterier vi har för bra fosterkärl, så vi får tyvärr hitta något annat uppdrag åt dig. ifall vi inte kommer på något snart kan du åtminstone glädjas åt att snarast åter bli en del av den jord du älskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

vi har sedan länge övergett planerna på att skapa genetiskt perfekta varelser. stalins aparmé var spiken i kistan som numera huserar den drömmen.

Synd. Fin vision annars.

dzjugasjvili:

vi har efter närmare undersökningar funnit att din längd inte fyller de kriterier vi har för bra fosterkärl

Är ju av medellängd för kvinnor. [shake]

dzjugasjvili:

så vi får tyvärr hitta något annat uppdrag åt dig. ifall vi inte kommer på något snart kan du åtminstone glädjas åt att snarast åter bli en del av den jord du älskar.

Jag brinner nog rätt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Är ju av medellängd för kvinnor. [shake]

vi är inte intresserade av medellängd, utan av ideallängd. varken män eller kvinnor får vara under 175 eller över 185 centimeter. vi i samhällstoppen är förstås undantagna denna regel.

krasch:

Jag brinner nog rätt bra.

det är den rätta inställningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

vi är inte intresserade av medellängd, utan av ideallängd. varken män eller kvinnor får vara under 175 eller över 185 centimeter. vi i samhällstoppen är förstås undantagna denna regel.

DAmn.
Så det hjälper inte att jag är blond, blåögd och har pärlemohy?
(hahaeeeh)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Så det hjälper inte att jag är blond, blåögd och har pärlemohy?

det borde finnas en skrattande, tårögd facepalm-smiley. [bigsmile]

jag kanske kan smyga in dig i partitoppen, men i så fall får du genomgå en benförlängande operation först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

det borde finnas en skrattande, tårögd facepalm-smiley.

[sad]
Borde finnas fuck you-smiley också.

dzjugasjvili:

jag kanske kan smyga in dig i partitoppen, men i så fall får du genomgå en benförlängande operation först.

Snajsigt.
Ja, vem behöver benen till att gå med? Det räcker att de är slanka och snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fatta inte. Vad är grejjen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Borde finnas fuck you-smiley också.

tycker den här är femton gånger värre: [rolleyes] ett fuck you som skär i hjärtat.


   
SvaraCitera