Aviseringar
Rensa alla

Det är ett nytt år


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Och mina nyårslöften är att jag ska hänga mer här på fina UM igen, att jag ska göra allt för att bli den bästa människan för mina nära, att jag ska använda alkohol på ett mindre destruktivt sätt och att jag ska uttrycka mina kreativa sidor oftare.

Idag är en peppdag!!! 
Har ni en peppdag idag? Vad har ni för nyårslöften?


   
Citera

Har ett gäng, men rent statistiskt är det lättare att bryta sina nyårslöften om man pratar om dem. Icke!


   
SvaraCitera

24/7: jag ska uttrycka mina kreativa sidor oftare.

Åhh 😀 Härligt! 

24/7: Vad har ni för nyårslöften?

Jag har inga. 🙂 


   
SvaraCitera

Heja heja, 24/7! Du kommer fixa det här och vi är så glada att ha dig här och ser fram emot att se mer av dig! 😀 

Inga nyårslöften, bröt mitt senaste. Möjligen tvättbräda till sommaren men vi får se.


   
SvaraCitera

inte röka och endast äta nyttigt, träna dagligen också. Har hållt löftet so far. 


   
SvaraCitera

Träna mer för att få bort fett, sluta äta sötsaker, sluta småäta, spara pengar, skaffa sommarjobb/kvällsjobb..


   
SvaraCitera

har inga löften

men vill försöka sträva efter att vara mindre sjuk

är dock svårt då jag ej vet vrf jag är så mkt sjuk


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
har inga löften

men vill försöka sträva efter att vara mindre sjuk

är dock svårt då jag ej vet vrf jag är så mkt sjuk

guds straff


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

i år vill jag 
börja äta som en normal människa, och inte bara när jag känner för det (typ aldrig)
försöka läka mer psykiskt 
röra på mig mer 


   
SvaraCitera

Nyårslöften är inte bra, varför lova sig saker man kanske inte håller för att då ha ljugit för sig själv och bli besviken? Bättre att ha mål att sträva efter. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tycker inte om nyårslöften, men de mer realistiska mål jag har för året är att, hitta en vän. Utveckla mitt fotograferande och lära mig plåta människor på något vänster, och kanske till och med klara av en universitetskurs som omväxling.


   
SvaraCitera

Party

Ska bli bättre på att spara pengar, för jag vet att det går men det är ju så kul att köpa saker??

Ska bli bättre på att höra av mig till kompisar & vänner.


   
SvaraCitera

I år ska Stockholm bli ännu större!!


   
SvaraCitera
Paseo

jag va jättepepp vid slutet på 2013 att börja gå upp i vikt. köpte massa grejer och började äta, sov vid mer nyttiga tider och tränade. sen fick jag influensan och har vart sängliggande sen dess. förutom nyår då jag gick ut trots sjuk. inte spec smart. kommer väl aldrig bli frisk nu. 

men ah när jag är frisk då jävlar. hatar att behöva skjuta upp saker ba.


   
SvaraCitera