Aviseringar
Rensa alla

Det är fan synd om honom 😮


Ämnesstartare

Kom precis på en sak. Det är fan synd om Justin Bieber. Det finns de som hatar honom, det är bara att kolla på Facebook alla hatgrupper. Men det måste ju vara jobbigare med alla små tjejer som skriker över en bild på honom liksom...

Stackarn

Själv hatar jag honom [party][bigsmile]

Vet inte vad jag vill ha ut av den här tråden, hade bara lust att berätta. Och jag förväntar mig små tjejer som är galna i honom som börjar skrika om hur bra han är[zzz]

ÄNDRAT 2011-03-03 12:54
Ångrar att jag gjorde denna tråd. Alltså, jag orkar lägga ner tid på sånt här. Jag är en sån person. Men jag går inte runt och hatar honom så. Gillar honom bara inte.


   
Citera
Ämnesstartare

varför hatar du honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför hatar du honom?

Okej, hatar gör jag väl inte. Men han är bara så överdriven, han sjunger som en tjej, ser ut som en treåring och bara usch!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fay_:

han sjunger som en tjej

Nu är jag inte direkt ett fan av honom, men detta argumentet är ju bara löjligt. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner hur lite jag bryr mig om Justin Bieber.
Varför slösar du tid på att hata honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fay_:

Det är fan synd

Varför är det så mycket mer om justin beaver när alla kändisar har haters?[confused]

Jag varken hatar eller gillar honom. Couldn't care less. Tycker bara det är kuligt att säga justin beaver[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför hatar du honom?

han är elva och sjunger om sex och gussar, inte ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inget problem med j biebz alls. kille som lyckats med sina drömmar vid väldigt ung ålder och dessutom kan få nästan vilken tjej som helst på fall, vad är det för fel med det?
hans musik är dock helt jävla hemsk, men sen får man ju fråga sig också hur mycket av musiken som egentligen är gjort av honom.

har haft lite önsketänkande om hur han bara trollat världen med hans musik och egentligen bara gör skitbra musik och hänger med coolt folk, finns ju bilder på honom med bland annat Tyler the creator och beth från best coast.

skulle vilja trolla världen på det sättet någon gång själv. bli någon superkänd artist och ta världen med storm med extremt enformig och tråkig musik, för att sedan stå där framför världen på grammisgalan när jag tar emot mitt pris för album of the year och sedan istället för att ha det obligatoriska gamla vanliga skittalet, börja tala om hur dagens musikindustri suger och sedan ge priset till någon som på riktigt förtjänade det.


   
SvaraCitera

Är faktiskt bara här på forumet jag har hört talas om människan! Vet inte om det är bra eller dåligt. Hatar honom gör jag inte i alla fall, säkert en förbannat fin kille.


   
SvaraCitera

Personligen håller jag med Les Voleurs.

Bieber sjunger det hans managers/bolaget säger åt han att göra.

Kom igen, vem skulle inte vilja sitta i en liknande position?
Att vara ung som tusan och få hundratusentals fans?

Killen är 11 år, och har lyckats med det som i princip ingen kan.

Att bli, just det, världskänd.
U ppl just being jeluz.

Dold text: Med det sagt, så säger jag INTE att jag gillar hans musik däremot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

U ppl just being jeluz.

Varför? Varför kan man inte få ogilla någon utan att vara avundsjuk på personen?

Det där argumentet dyker fasen alltid upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Killen är 11 år

17.
googlade.
fyllde 17 idag faktiskt.

grattis j biebz!!!


   
SvaraCitera
Tyrael

Redbulls:

han är elva och sjunger om sex och gussar, inte ok.

Zittam:

Killen är 11 år, och har lyckats med det som i princip ingen kan.

Han är 17 annars. You tard!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl långt mer synd om de kända personer som har en äldre målgrupp i så fall, med tanke på att få småtjejer är våldsamma stalkers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte ett dugg synd om honom han har ju satt sig i situationen av fri vilja


   
SvaraCitera