Aviseringar
Rensa alla

DET ÄR FEL


Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

kan du inte vara mer specifik vem var hur när

någon skriver om ett problem

Sen säger folk: "Det låter som du har det här"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Nej du vet ba inte vad du ska säga ok

ok


   
SvaraCitera

kebu12:

jag tror du har pms

[bigsmile][love]

ont
känner mig helt lost[blush]
tror mig aldrig ha diagnostiserat ngn iaf[blush]


   
SvaraCitera

har kanske skrivit till folk att de verkar vara deprimerade ngn gng iofs....
hmmm
är kanske ej oskyldig iaf
var d mig du tänkte på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh håller med :@ särskillt när det gäller äs[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var d mig du tänkte på?

Nä.
Jag tycker även det är viss skillnad på att konstatera att vissa symtom stämmer överrens med tex depression och att börja föreslå mer vittomfattande diagnoser som neuropsykiatriska eller personlighetsstörningar för att någon beskriver enskilda symtom som jävlarna hört hör samman med dem.

Det är inte heller bra att väcka förväntningar hos någon i vilken diagnos de kan få om de ska gå igenom en mer omfattande utredning då det kan påverka resultatet av den.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

särskillt när det gäller äs

om du ej vill att folk ska skriva att de tror du har äs kan du sluta skriva om dina matvanor.
de är liksom inte jättesunda...

framtidstron lever:

Jag tycker även det är viss skillnad på att konstatera att vissa symtom stämmer överrens med tex depression och att börja föreslå mer vittomfattande diagnoser som neuropsykiatriska eller personlighetsstörningar för att någon beskriver enskilda symtom som jävlarna hört hör samman med dem.

sant


   
SvaraCitera
sincan

TKR DET ÄR SÅDÄR[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TYCKER ATT PSYKVÅRDEN SKA SLUTA ÖVERÖSA MIG MED MASSA DIAGNOSER SOM INTE ENS GÅR IHOP!!! [mad][mad][mad][mad][mad] JAG ÄR INTE STÖRD, JAG HAR BLIVIT FÖRSTÖRD OCH SKA BARA LÄKA LITE. KUKHUVUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111 [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OBS var skönt att ventilera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om du ej vill att folk ska skriva att de tror du har äs kan du sluta skriva om dina matvanor.
de är liksom inte jättesunda...

mhm så du får svara på mina inlägg men jag får inte svara på dina ok då vet ja :PPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LIXXOM VARFÖR GER DE MIG INTE TID!? GÖR INTE ENS ORDENTLIG UTREDNING, BARA TITTAR PÅ MIG OCH SÄGER "DU ÄR STÖRD, DU HAR DETTA OCH DETTA OCH DETTA OCH DETTA SÅ TESTAR VI ATT MEDICINERA MOT DETTA OCH DETTA OCH DETTA SÅ SER VI OM DET GÅR BORT, HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!"


   
SvaraCitera

farbror gugge:

mhm så du får svara på mina inlägg men jag får inte svara på dina ok då vet ja :PPP

bad dig att inte skriva i mina trådar, då du började göra det ändå såg jag ingen anledning att inte skriva till dig heller.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

!!!!!!!!!!!!!!!!

hur går d geiger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör nog så ibland
fast skriver alltid
MEN JAG ÄR INTE SÄKER OCH VET INGENTING EGENTLIGEN SÖK HJÄLP
hatar du mig nu? [sad]


   
SvaraCitera