Aviseringar
Rensa alla

Det är fest ikväll! Ni kommer väl?


Ämnesstartare

passaro:

då är det fan illa. 

Blev H&M T-shirt och chinos istället. Har tränat så kan gott och väl köra tischa ikväll utan att det ser patetiskt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Blev H&M T-shirt och chinos istället. Har tränat så kan gott och väl köra tischa ikväll utan att det ser patetiskt ut.

nåväl. 


   
SvaraCitera
mynona

vet inte.... =S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr, är extremt upptagen nu känner jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
vet inte.... =S

Komsi komsi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte stekarN, två jävla fester som skitigt sig pga: 1 - är snabb som en snigel, 2 - den andre stollen deckade vid 17.....

Ha de fedt mannen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte stekarN, två jävla fester som skitigt sig pga: 1 - är snabb som en snigel, 2 - den andre stollen deckade vid 17.....

Ha de fedt mannen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla tiders fyllekalas! Drog i mig tre bärs och en flaska Midori på förfesten. Blev en till bärs på tåget och sen inne på krogen var det sån kö att jag drog två bärs och en fireball det första jag gjorde! Tog även en GT, en B2(?) och ett par bärs till. Fick hem en brud också som jag haffade där vid halv tre rycket, drog på henne först en gång på natten och sen en gång till på morgonen sen gick hon hem och jag duschade av mig skammen, käkade brunch och nu ligger jag på sängen och skriver det här inlägget. Nån som vill leka idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojito var det inte Midori! Jag upprepar; Mojito, inte Midori.


   
SvaraCitera
reben

Stekaren: drog på henne först en gång på natten

fan va d låter vidrigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

fan va d låter vidrigt

Körde utan kondom också. Men jag sa klart och tydligt att jag inte har råd att betala underhåll om hon blir gravid, det får nån annan förmyndare ta itu med.


   
SvaraCitera
reben

Stekaren:

Körde utan kondom också. Men jag sa klart och tydligt att jag inte har råd att betala underhåll om hon blir gravid, det får nån annan förmyndare ta itu med.

vill väl inte jag veta???? barn är väl inte d värsta dom kan man ta bort ganska lätt. tänk om du får hiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

vill väl inte jag veta???? barn är väl inte d värsta dom kan man ta bort ganska lätt. tänk om du får hiv

Jag frågade men hon sa att hon var clean. Dock fick jag lite blod på händerna efteråt så var väl den tiden på månaden. Lustigt nog fick jag inget på kotten men jag gick och duschade sen.


   
SvaraCitera
reben

Stekaren:

Jag frågade men hon sa att hon var clean. Dock fick jag lite blod på händerna efteråt så var väl den tiden på månaden. Lustigt nog fick jag inget på kotten men jag gick och duschade sen.

elr så hade du sönder henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

elr så hade du sönder henne

ja hon tyckte jag var galet stor....HELVETE JAG SLICKADE JU HENNE!!! Hur fan tänkte jag där? Aja, YOLO


   
SvaraCitera