Aviseringar
Rensa alla

Det är hett att lukta svett


Ämnesstartare

Min syrra tycker det är manligt när killar luktar svett, vad tycker ni andra tjejer? Jag har inte duschat på länge.

Jag vill gärna veta vad ni snygga tjejer tycker. (Ni med blont hår och stora bröst)


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär bli ganska så tomt på svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är inte hett att lukta svett. Däremot så bryr man sig inte så mycket när båda är svettiga och sunkiga efter att man knullat 4 dagar i rad [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Lär bli ganska så tomt på svar.

Jag är fortfarande öppen för åsikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urinsoda:

Jag vill gärna veta vad ni snygga tjejer tycker. (Ni med blont hår och stora bröst

Jag har en kompis som alltid har velat ta reda på sanningen, det är ju en massa lockande hormoner i svettlukten trots allt.
Han utförde testet genom att han först duschade för en gångs skull, han vart mindre populär än vanligt bland tjejerna i klassen.
Sen pratade han med samma tjejer efter han inte duschat på en vecka eller så, de var genast mycket mer intresserade. [confused]

Jag tror det hela är ett rent samamnträffande, men det är ju en intressant hypotes. [rolleyes]

Jag själv tror att det stämmer i måttliga mängder, men att en daglig dos dusch och lite parfym fungerar bättre. [y]


   
SvaraCitera

Den här tråden är ett bevis på att det finns dumhuvuden överallt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera