Aviseringar
Rensa alla

DET ÄR NÅGON FUCKIN KILLE .....


Ämnesstartare

jag sa till en kille som av någon anledning visade sig shirtless(otroligt mager, anorexia) och addade mig på msn. jag sa att jag inte tycker om shirtless killar och han blev skitsur.
nu sa han att han hade tagit mina bilder från facebook(för i helvete hur kunde han göra det, när jag inte sagt mitt namn eller heter mitt riktiga namn på msn?) och satt in dem på sin blogg eller nåt. jag tror att han heter "mager" här.

hur fan ska jag göra?! tänk om han inte bara sa så??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Alltså, sluuutaaaaa

Om du inte har sagt ditt namn har han till 99% inte bilderna, om han nu skulle ha dem, VARFÖR BRYR DU DIG???


   
SvaraCitera

Haru pyniga bilder på fejjan lr? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh skit i d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Om du inte har sagt ditt namn har han till 99% inte bilderna, om han nu skulle ha dem, VARFÖR BRYR DU DIG???

jamen för att han sa att han skulle skriva en massa dåliga saker om mig, men har sökt mig på google, kan inte hitta något på varken mitt elr hans namn

Miceparade:

Haru pyniga bilder på fejjan lr? 😮

nee [crazy]


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

jamen för att han sa att han skulle skriva en massa dåliga saker om mig, men har sökt mig på google, kan inte hitta något på varken mitt elr hans namn

Så han fejkar, bara att blocka och ta bort. Psykos på msn är bara sämst :s

BadAssLezbo:

nee

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur visste han ditt namn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

amen för att han sa att han skulle skriva en massa dåliga saker om mig,

Jaha? Så att båda två som kollar hans blogg varje månad ser det, att en person tycker illa om dig?? [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Har du din MSN på ditt riktiga namn kan han nog ta det därifrån. Inte för att jag gjort de eller nå [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

F12 [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

och satt in dem på sin blogg

1. han har inte bilderna om han inte är en superskinny hacker
2. lägger han upp någonting från din facebook utan din (eller facebooks) tillåtelse så är det stöld och det blir han skyldig att ta bort eller böta.

you got no probs what so ever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Jaha? Så att båda två som kollar hans blogg varje månad ser det, att en person tycker illa om dig??

ja blev bara orolig för en stund [blush]

Jaggz:

Har du din MSN på ditt riktiga namn kan han nog ta det därifrån. Inte för att jag gjort de eller nå

nupp, har annat namn på min msn

Complicated:

F12[rolleyes]

vi är ganksa dumma [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Så han fejkar, bara att blocka och ta bort. Psykos på msn är bara sämst :s

okej va bra

UndercoverBrother:

1. han har inte bilderna om han inte är en superskinny hacker
2. lägger han upp någonting från din facebook utan din (eller facebooks) tillåtelse så är det stöld och det blir han skyldig att ta bort eller böta.

you got no probs what so ever

fjuue


   
SvaraCitera