Aviseringar
Rensa alla

det är okej att ha 1 viss fetisch


Ämnesstartare

men man behöver inte skylta med det med creepy trådar och  olika profilbilder

d börjar bli obehagligt och jag är rädd


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ska hjälpa dig brb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med dig, till viss del iaf Galen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid stör det någon. Stalker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med ://

kukoxo:
men man behöver inte skylta med det med creepy trådar och  olika profilbilder

d börjar bli obehagligt och jag är rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Alltid stör det någon. Stalker.

jahahahahahaha gud


   
SvaraCitera

Tycker man ska få ha fler än 1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur menar du att vi ska dra gränsen mellan acceptabla och "creepy" läggningar?

"Det finns även ett motsvarande samlingsbegrepp för fördomsfull och
diskriminerande attityd mot variationer i sexualitet och könsidentitet. Parafobi. Detta
begrepp behöver få en betydligt bredare spridning än vad det har idag. Homofobi är ett
bra ord för fenomenet när det riktas just mot homosexuella, men detta ord är av noll
och intet värde när det gäller fördomsfullhet och diskriminering mot andra
minoriteter, såsom till exempel transsexuella, fetischister, sadomasochister och
polygamister. Eller för allt i världen onanister och oralsexutövare - avvikelsen sitter
i betraktarens öga, och även om parafobi mot onani idag är ovanligt så existerar det
fortfarande."  ur Sexologinytt Nr 4/05


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Tycker man ska få ha fler än 1

Visst är det så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Hur menar du att vi ska dra gränsen mellan acceptabla och "creepy" läggningar?

"Det fi

chilla i saktarna nu, det är inte själva fetischen som är creepy utan beteendet. att t.ex jag tänder på grön nagellack och ber folk att ladda upp bilder på sina gröna naglar är creepy enligt mig, då d lär användas i sexuellt syftelr att man tänder på barn och skapar trådar där folk bör posta bilder på barn fattaru lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jahahahahahaha gud

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

chilla i saktarna nu, det är inte själva fetischen som är creepy utan beteendet. att t.ex jag tänder på grön nagellack och ber folk att ladda upp bilder på sina gröna naglar är creepy enligt mig, då d lär användas i sexuellt syftelr att man tänder på barn och skapar trådar där folk bör posta bilder på barn fattaru lr

förstår ej varför det är creepy 
det är ju en själv som väljer att titta i tråden eller posta 
sen om gurksallad runkar åt fötterna får man ju räkna med 

obs, tycker ej att det är ok att lägga ut bilder på barn i sådant syfte men ett par fötter är ganska oskyldigt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

förstår ej varför det är creepy 
det är ju en själv som väljer att titta i tråden eller posta 
sen om gurksallad runkar åt fötterna får man ju räkna med 

obs, tycker ej att det är ok att lägga ut bilder på barn i sådant syfte men ett par fötter är ganska oskyldigt 

profilbilder kan man väl knappast välja sj att titta på 

+ det där är en moralisk fråga bara. det är lika harmlöst att onanera åt fötter såsom det är att onanera åt barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig.Arg

kukoxo:

chilla i saktarna nu, det är inte själva fetischen som är creepy utan beteendet. att t.ex jag tänder på grön nagellack och ber folk att ladda upp bilder på sina gröna naglar är creepy enligt mig, då d lär användas i sexuellt syftelr att man tänder på barn och skapar trådar där folk bör posta bilder på barn fattaru lr

Ja, jag tror mig förstå din poäng. Att jämföra med brottsliga handlingar (spridning av barnporr) tycker jag dock inte är konstruktivt. Frågan är ju snarare om det är ok att skapa trådar där folk frivilligt kan delta för en eller fleras njutning. Ska vi radera sexnovellerna då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Aldrig.Arg
Ja. Att jämföra med brottsliga handlingar (spridning av barnporr) tycker jag dock inte är konstruktivt. Frågan är ju snarare om det är ok att skapa trådar där folk frivilligt kan delta för en eller fleras njutning. Ska vi radera sexnovellerna då?

är inte insatt i det här men tror inte det krävs bilder på ''barnsex'' för att tända på en peddo.  bilder på vanliga barn kan säker också räcka = ) 


   
SvaraCitera