Aviseringar
Rensa alla

det är så fruktansvärt dåligt just nu


Hej du söta.

Du behöver inte oroa dig, det mesta löser sig till slut och du ska utan tvekan hoppa upp på hästen, visa ditt vackra leende och mosa allt det dåliga med hästens hovar. Kram.

 

 

 

 

 

 

 

 P.S Glöm inte att du är väldigt fin. Hela du.


   
SvaraCitera

🙁

(brukar få mig att må lite mindre värdelöst iaf)


   
SvaraCitera

Lounge:

haha vad lätt det är att säga sååå... detsamma kram

Men det värsta av allt är att det är sant
Jävla bondfilosofi


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

staymob:
 

Hej du söta.

Du behöver inte oroa dig, det mesta löser sig till slut och du ska utan tvekan hoppa upp på hästen, visa ditt vackra leende och mosa allt det dåliga med hästens hovar. Kram.

 

 

 

 

 

 

 

 

det mesta.. finns det saker som inte gör?? jag vill mosa mina problem men jag är svag

Schism:
🙁

(brukar få mig att må lite mindre värdelöst iaf)

ja de är söta. men lite monotoniska, undrar vad som försigår i deras hjärna


   
SvaraCitera

Lounge:

så glad över ditt inlägg!!! alltid roligt med komplimanger som man inte fått förut från denne person. jag uppskattade verkligen vår konversation på tiny en natt när du mådde dåligt, känns som vi fann varandra då! tack för pm-erbjudandet. gillar folk som kan bry sig om icke närmst närstående och engagera sig.

idag har jag mått dåligt hela dagen. har gjort saker hela tiden för att uppehålla mig ifrån min hjärna. just nu håller jag på att göra en korg till smycken av en klänning (?)

kul att det gick fram! ja, jag tyckte också om den konversationen. tiny är bäst på natten.
det är starkt av dig att ändå klara av att hålla di sysselsatt i den sitsen tycker jag, och ditt pyssel låter minst sagt kreativt. belöna dig med något du tycker om sen!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

monotoniska... hur fan stavas det


   
SvaraCitera

När vi längtar efter ett liv utan
svårigheter,
påminn oss då om att ekar växer sig starka i motvind
och att diamanter framställs under tryck

- Peter Marshal.

Det blir bättre! Glad


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Järn:

Men det värsta av allt är att det är sant
Jävla bondfilosofi

mått mer eller mindre kasst senaste sex åren.. where tah facck is mah solsken

nykterist: kul att det gick fram! ja, jag tyckte också om den konversationen. tiny är bäst på natten.
det är starkt av dig att ändå klara av att hålla di sysselsatt i den sitsen tycker jag, och ditt pyssel låter minst sagt kreativt. belöna dig med något du tycker om sen!

det gjorde det. blev glad. har dissat tiny alldeles för länge nu, borde besöka ngn natt. mja.. jag är som en duracell kanin just nu. hoppas att jag kan hålla mig fokuserad på det jag gör. vet inte riktigt vad jag skulle belöna mig med.. hmmm. vad brukar du belöna dig med?


   
SvaraCitera

håller med


   
SvaraCitera

Lounge:

mått mer eller mindre kasst senaste sex åren.. where tah facck is mah solsken

det gjorde det. blev glad. har dissat tiny alldeles för länge nu, borde besöka ngn natt. mja.. jag är som en duracell kanin just nu. hoppas att jag kan hålla mig fokuserad på det jag gör. vet inte riktigt vad jag skulle belöna mig med.. hmmm. vad brukar du belöna dig med?

hehe onyttigheter, typ choklad eller chips. köpte 300 gram choklad innan för att jag hade orkat gå på möte på komvux. :$


   
SvaraCitera

Lounge: undrar vad som försigår i deras hjärna

gillar dem just därför - de utstrålar noll stress 100 % relax det ordnar sig

(monotona)


   
SvaraCitera

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

nykterist:

hehe onyttigheter, typ choklad eller chips. köpte 300 gram choklad innan för att jag hade orkat gå på möte på komvux. :$

fan vad bra. om jag hade något sug efter ätbart skulle jag ha köpt det, lätt

Schism: gillar dem just därför - de utstrålar noll stress 100 % relax det ordnar sig

ja kanske. läskigt hur mkt djur det finns


   
SvaraCitera

Lounge:

fan vad bra. om jag hade något sug efter ätbart skulle jag ha köpt det, lätt

ja kanske. läskigt hur mkt djur det finns

3 sådana där premiumchokladkakor för 33 kr på willys Blink


   
SvaraCitera

kramkramkram

ville säga något mer. vet inte vad. kram igen.

animal-hugs-05.jpeg


   
SvaraCitera