Aviseringar
Rensa alla

det är så många troll på internet


Ämnesstartare

(jag önskar d fanns noter för talmelodi)

rubrik: dom som är troll på internet 

det är gemena stackars människor som prompt ska bete sig på det där viset, bara för att det är möjligt

tänk så fint det här internet kunde vara om alla bara la band på sig och visade lite hyfs

jag har fått vänner från hela världen som delar intressen jag trodde mig vara ensam om, och deltar gärna i diskussionsgrupper. men stämningen kan bli riktigt unken ibland, för att inte säga otäck. då går liksom andan ur mig, och jag får vid dessa tillfällen faktiskt kämpa för att hålla i minnet att dessa vandaler egentligen är offer värda sympati. det är ju så svårt för sympatin att nå fram. å andra sidan hade väl ingen mått dåligt om det var enkelt att komma på rätt köl. men stackars dessa ensamma människor!


   
Citera
Ämnesstartare

jättefin dikt tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i did not mean to förringa the magnitude of realness of the poem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

how can we define art?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med! Tycker trollen på UM är svin jobbiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en måste ju kunna skilja på troll och troll 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var bättre på hestpappas tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hestpappa ja

stort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ni ge en weekendkurs om hestpappa till mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det krävs en veckolång kan jag inte förrän mitten av juli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extra mile high club: kan ni ge en weekendkurs om hestpappa till mig

ett axplock:

VA FICK NI IGENLIGEN I DITT POSK ÄGG

nu har posk haren varit här o delat ut smarriga posk ägget i huset.

om ja ska va ärli så tyckte han kom på kvällen me posk äggen o vi skrek o han gedde dom till oss... ja slängde ner en dajm klubba i munnen direkt.. så gott d va!
ne ja e riktigt nöjd me mitt posk ägg... E NI?!beretta!

detta posk e fan bra!

dess utom har ja fixat en fin bild i presentationer

GLAD POSK på ett alla!

Nummer två:

NU E DE POSKLOV!.. (OT)

d e alltid så skönt me ett hel vecka ledig.. ska göra en massa saker om ja ska va ärlig

va ska ni göra i posk?

ida i skolan måla vi ägg förresten o rulla me dom hehehe ja vann posk tävlningen o åt sen upp dom rakt i munnen..

bruka ni leka roliga posk lekar?

nu ska ja iaf se en rolig film o fira posken... ha en skönt posk!"

Nummer tre:

IDA VANDRA VIMB... (OT.,.)..

vi hadom sånn stor ut flikten ida.. vi vandra på nån jedra ås.. asså du vet man går sånn skog me stor kamör elkt..

föst åka vi dit i redigt stor buss.. ja o paddy va först in! ett redigt konstig lirare står föst i kö men vi hoppa övmer en hög steng sel o sprang ner den jeveln o kom först in!! ja o paddy tog fösta setet men sjaförinn sa att vi ska ha nån belte!!!! e ja nån ung jevel elr? så jedra dissad så ja grin lit men i smyg!!!

ne vi komm halva vegen kasta ja en bröd bit på sjaförinn.. det fasta i håret.. han hade sån lite hår asså men redig mykke på sidorna!!!!!! d va redrigt rolig.. där fikk den jeveln sa ja o paddy!!!! *HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!! tenk om han vent sej om när ja kasta o fått den rakt i munnen!!!!! då had ja fått stora schok ögat…

ner vi gå av bussem del dom på oss i olika gruppen!!! ja paddy sebbe johnatan o petem gik i en grupp! petem fik karta o vi gå på skog! men efter ti minuter blev ja redigt kissig!!! paddy sebbe venta men petem den jeveln dissa o gik vidare… sebbe skrek skynda mej men kissen tog int slut!!!! kissen bara rann men sen tog den slut! .. då va petem bort… vi visst int va vi skull gö!! men vi gådde vidare…

vi komb till nån bond gård.. allltså int ett gård mej jamis bond!! *HEHEHEHEHEHEH* dom had hestar som ja klappa redigt fin hest o så men senn kom bond.. asså int jamis bond.. men vi skit i han o sprang för ful mug! sen ba va vi der i skog helt vilse.. sebbe blidde lit redd o fikk tåren på kind!!!! men vi peppa hon… vi öpna mat secken som mama jort. sånn sallad men den ska ja spara!!! ja tog ett kyllingbit o la rakt i mun endå innan ja steng locken!! beretta int för mamma!!! SSHHHH ner ja åt det tenkt ja på hest ja klappa.. så finn han va!! d va nog en lille bror tro ja!! en hest lille bror som ja ok så har….

senn gikk vi runt o runt… slut kom vi te där vi börja….. vi smör in bkom galler!!! så ingen lerare så oss.. sen gikk vi ditt o sa ferdig!! dom tror int oss för d bara tatt 30 min!!d ska ta 3 tim… men vi sa att vi va redigt duktig! sa ok o vi börja grilla korv dä bjud i!!! ja vill ha sånn lit korv så sa ja d te en redigt mongo lerare… så gedde hon mej en jevla vegitarisk me eckliga grön prikkarna… detta e small korv sa hon!!! my ass att ja legger den i mun sejjer ja!! så ja gikk ner te en beck o tappa korven i smygg!!!!!!! sen när den andra leraren gik iveg snodde ja en redig korv..

den grilla ja o la ketsjup på senn va d bara att legge bit för bit i munnen!!! ja stoppa trä korvar i min mage sen va ja mett o be låtet!!! två timmar senn kom alla andra o stirra me stora ögat på oss *HEHEHEHE*

vi ba sa bettre kan ni o gav sånn elak blikk sen la lit korv i mun! *EHEHEHEHE*

sen åk vi hem.. det redigt konstig lirare sto först igen men han blokka oss när vi ska hoppa på steng sel.. me sin stor arm… sjuk…jevel den men vi åk hem !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha va d angelize elr?! 

minns knappt hur um va förr :(((((((((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extra mile high club: hahaha va d angelize elr?! 

minns knappt hur um va förr :(((((((((((((((

va före um i annan dinmension


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

före big bang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bang banggggg


   
SvaraCitera