Aviseringar
Rensa alla

Det är synd om mig. Eller kanske inte.


Ämnesstartare

Ordentligt hård depp-dag idag. Tror jag är på väg in i en jobbig period igen. Orkar verkligen inte. Fattar inte varför allt ska vara så jobbigt och varför ingen inte ens kan förstå ens lite. Orkar inte. 


   
Citera
Ämnesstartare

Borde avregga härifrån med känner jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför är det synd om dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: varför är det synd om dig?

Är ju kanske inte det. Tänkte först att det är synd om mig eftersom jag mår dåligt men sen kom jag på att det kanske inte är synd om mig eftersom nån alltid har det värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Är ju kanske inte det. Tänkte först att det är synd om mig eftersom jag mår dåligt men sen kom jag på att det kanske inte är synd om mig eftersom nån alltid har det värre.

ändå hann du skapa en tråd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Är ju kanske inte det. Tänkte först att det är synd om mig eftersom jag mår dåligt men sen kom jag på att det kanske inte är synd om mig eftersom nån alltid har det värre.

Det finns alltid någon som har det värre, men det betyder inte att det inte är synd om just dig. Som jag har sagt en gång tidigare till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ändå hann du skapa en tråd.

Vad ska jag annars göra? Jag har inte mycket att göra.

FruLiten: Det finns alltid någon som har det värre, men det betyder inte att det inte är synd om just dig. Som jag har sagt en gång tidigare till dig.

Haha det minns jag allt, var inte så längesen. Fast nu är det mer synd om mig än då. Värre att må dåligt psykiskt än att vara lite sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mår också skit. har inte varit demrimerad på ett bra tag men har varit det i en vecka nu. kan knappt sova. synd att jag e för feg för att ta mitt liv. egentligen borde jag göra, vad ska jag leva för? äta kokt mat? gud? som om han vill ha värdelösa mig i sitt rike.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kramis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: 100% samma tankar. har inte varit demrimerad på ett bra tag men har varit det i en vecka nu. kan knappt sova. synd att jag e för feg för att ta mitt liv. egentligen borde jag göra, vad ska man leva för? äta kokt mat? gud? som om han vill ha värdelösa mig i sitt rike.

Var längesen jag var deprimerad med även om det alltid kommit i små perioder men nu känns som det det är på väg att bli värre igen. Dock kan jag sova, det är typ allt jag kan. Bara då får jag drömma och vara lite lycklig och inte behöva vara mig själv. Dock kan jag inte äta längre. Självmord är alltid en potential lösning och den lockar ofta även om den är lite läskig. Vet inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Kramis

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha det minns jag allt, var inte så längesen. Fast nu är det mer synd om mig än då. Värre att må dåligt psykiskt än att vara lite sjuk.

Ja men samma gäller ju där. Finns andra som mår psykiskt sämre än dig. Men det kan fortfarande vara synd om dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Ja men samma gäller ju där. Finns andra som mår psykiskt sämre än dig. Men det kan fortfarande vara synd om dig.

Okej. Då har vi fastslagit att det är synd om mig. Jag vet dock inte om det häjlper här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske behöver en nära-döden-upplevelse? Har hört att såna brukar ge folk ordentlig livsglädje. Testa bungy jump så kan du lura psyket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Du kanske behöver en nära-döden-upplevelse? Har hört att såna brukar ge folk ordentlig livsglädje. Testa bungy jump så kan du lura psyket.

Kanske, faktiskt funderat på sånt men är lite för seg och har igen som skulle vilja göra det tillsammans med mig.


   
SvaraCitera