Aviseringar
Rensa alla

det är vår[mad]


Ämnesstartare

EOFEOKSEFMEN MNAE NEFMIE ESMF ES FOSEM SRINGFISNF w3jr3wo fmslfm w4m fjsnlksajfkäöaesmkfäskfläksmfälskfskmf ä <eklfselk fslkfs<lkf s lskr skrljgklsgr<emogiaåorigmaån iorm omr oofmgfosmgfoia4ejo4ijt90

jag hatar vår[cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kan vi inte bara ha en värld av evigt mörker eller nåt?[sad] tror jag skulle trivts bra i typ mordor[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det har frusit på lite!


   
SvaraCitera
höna

hos mig börjar krokusen komma fram

vår[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig som en vampyr varje gång går ut i solljuset[cry] hatar ljus[sad] kan man vara vampyr på riktigt?


   
SvaraCitera
höna

Nintendos BFF:

kan man vara vampyr på riktigt?

äter du blod istället för mat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

äter du blod istället för mat?

nää, men äter typ choklad, godis, te och pepsi max istället för mat räknas det?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar vår för alla blommor, fåglar, dofter och att jag kan ha klänning utan att frysa. på kvällen är det fint och lagom!!

men håller med om att ljus är jobbigt.. och världen ser typ äcklgi ut i för starkt ljus[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

men håller med om att ljus är jobbigt.. och världen ser typ äcklgi ut i för starkt ljus[sad]

mmh håller med det också!!


   
SvaraCitera
höna

Nintendos BFF:

nää, men äter typ choklad, godis, te och pepsi max istället för mat räknas det?

nej tror inte det räknas, tyvärr. du kanske inte är vampyr, men kanske någon annan varelse som inte gillar soljus. kanske någon annan sorts konstig varelse[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

nej tror inte det räknas, tyvärr. du kanske inte är vampyr, men kanske någon annan varelse som inte gillar soljus. kanske någon annan sorts konstig varelse[blush]

aaah typ ett skogstroll! fast hatar iof skog också. för mkt larver och insekter ush[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Februari är inte ens slut och vad fan är det för fel på vår. Vår äger.[mad][mad]


   
SvaraCitera
höna

Nintendos BFF:

aaah typ ett skogstroll! fast hatar iof skog också. för mkt larver och insekter ush

du kanske är en varelse som ännu inte är upptäckt, som inte har ett namn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Februari är inte ens slut och vad fan är det för fel på vår. Vår äger.[mad][mad]

vår är ju det hemskaste som finns[cry] brb ska gömma mig under en filt ett tag ses igen i oktober


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

du kanske är en varelse som ännu inte är upptäckt, som inte har ett namn?

mmmh en namnlös vålnad


   
SvaraCitera