Aviseringar
Rensa alla

det brinner


Ämnesstartare

i ett radhus på oslogatan i uppsala 100 meter från mitt hus [shake] åker massa ambulanser och poliser och brandbilar har du varit med om en ordentlig brand?


   
Citera

aa.. eller det var en explosion + brand [cute]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

ah min hela skola brann ner=)


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ah min hela skola brann ner=)

på riktigt??? fan vad sorgligt [sad]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

på riktigt??? fan vad sorgligt [sad]

haha jupp... var rätt sorgligt faktiskt, o skumt, gick till skolan lalallaa helt vanligt en dag och sedan under mattelektionen så får vi höra att d brinner [crazy] så evakuerades alla och branden omfattar hela byggnaden... enda som klara sig av huvuddelen var kemidelarna pga de körde med en stor bulldozer eller vad det heter emellan


   
SvaraCitera

du är som mig, um+facebook

Dold text: skillnaden är väl att det för mig brukar handla om att jag typ skärt mig el ngt[blush]

har ej upplevt stor brand
pga: tror ej den på arkitekturhuset räknas, för jag var ej ens i skolan den dagen


   
SvaraCitera

Lounge fact:

gick till skolan lalallaa helt vanligt en dag och sedan under mattelektionen så får vi höra att d brinner [crazy] så evakuerades alla och branden omfattar hela byggnaden

x)

var det anlagd brand? .p


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

var det anlagd brand? .p

de kom aldrig fram till vad det var riktigt men hört både glasbitar i gräs som solen låg på och cigarettfimpar i gräs


   
SvaraCitera

hoppas du kommer över traumat snart, så att du börjar formulera riktiga meningar igen.

eller... vänta nu.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

de kom aldrig fram till vad det var riktigt men hört både glasbitar i gräs som solen låg på och cigarettfimpar i gräs

mystiskt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du är som mig, um+facebook

[cool]

enhimmelskdrog:

http://www.expressen.se/nyheter/1.2455568/radhusbrand-i-uppsal​a

japp det är bara max 100 meter från mitt hus


   
SvaraCitera

Lounge fact:

de kom aldrig fram till vad det var riktigt men hört både glasbitar i gräs som solen låg på och cigarettfimpar i gräs

Gal1
Vart fick ni fortsätta er skolgång istället?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

mystiskt!!

haha ahh

krasch:

Vart fick ni fortsätta er skolgång istället?

sjuorna och åttorna (gick i sjuan då) fick först lokaler i en kyrka, sedan förflyttades vi till en gammal vårdskola.. vid ett sjukhus, var skitlyxigt och vi fick äta på sjukhusrestaurangen varje dag 8) sedan typ ett halvår senare hade de ställt upp baracker där vår gamla skola låg som vi fick gå i [crazy]

niorna fick lokaler i gymnasieskola


   
SvaraCitera

Lounge fact:

sedan förflyttades vi till en gammal vårdskola.. vid ett sjukhus, var skitlyxigt och vi fick äta på sjukhusrestaurangen varje dag 8) s

Nice!

Lounge fact:

baracker

Usch.
Har de byggt upp skolan igen på samma plats?


   
SvaraCitera