Aviseringar
Rensa alla

Det där lilla som avgjorde


llooll:

Alright thanks. Det känns som att dom bästa kärlekarna är när två personer träffas, fattar tycka för den andra, och bara fortsätter umgås.

Det känns dock som att det är väldigt sällsynt. Jag har varit med om det 2 gånger på 5 år...

Inge problem, Bästa kärleken är nog när man klickar direkt tror jag.

Ja det är väldigt sällsynt tror jag


   
SvaraCitera

llooll:

Var det något som han/hon gjorde?

Jag tror inte att jag skulle välja att vara med någon bara för att den personen gjorde nåt speciellt, det är mer vem personen ÄR, inte vad han eller hon gör.

Självklart är det en kombination av vem man är och vad man gör, men ja.. hoppas du förstod på ett ungefär vad jag menade 🙂


   
SvaraCitera

llooll:

Underbart! Som det ska vara Jag börjar gärna mina relationer sådär!

Hade varit lite för jobbigt att satsa på ett distansförhållande och inte sexet varit underbart [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Självklart är det en kombination av vem man är och vad man gör, men ja.. hoppas du förstod på ett ungefär vad jag menade 🙂

Absolut. Jag förstår vad du menar! Dom flesta säger att man inte ska göra någonting, kanske så fallet är då! Då tänker jag bara vara mig själv och hoppas på att hon gillar mig med [bigsmile]

Nintendo:

Hade varit lite för jobbigt att satsa på ett distansförhållande och inte sexet varit underbart [party]

Bara liiite jobbigt [wink]


   
SvaraCitera

llooll:

Då tänker jag bara vara mig själv och hoppas på att hon gillar mig med

Thats the way 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera