Aviseringar
Rensa alla

Det där med att kissa ute


Ämnesstartare

Var på stadsfestaval i stan med min kusin, mamma och moster för några veckor sedan. Kul att dricka öl då men jobbigt när man måste kissa och köerna är långa till äckliga bajamajor. Som tur är finns en sån kissgata i vår stad där man som tjej kan kissa undanskymt på en innergård. Ganska taskigt att folk kissar där det bor folk( det är en massa kisspölar på helgerna och där stinker verkligen kiss men så tänker man ju inte när man måste kissa. Då är man ju mer glad att det finns ett ställe man kan gå och sätta sig på. Vad tycker du? Blir ofta att man går dit och kissar ibland när man är ute. När det är stadsfestival är den innergården rena tjejpissoaren.

När festivalen började ta slut och vi skulle hem var vi alla jättekissiga och köerna till toaletterna var långa så mamma frågade om jag visste något ställe vi kunde gå iväg och kissa på. Vi gick alla fyra dit, knäppte ner byxorna och hukade. Det kändes faktiskt lite konstigt att sitta med sin mamma och moster på en innergård och kissa. Men fan va skönt det var, vi bara satt där aahhhhh. Mamma hade inte kissat på hela kvällen så hon kissade som en elefant, hon måste ha en jätteblåsa, har aldrig sett någon kissa så mycket faktiskt, hehe. När hon äntligen kissat klart och precis torkat sig och höll på att knäppa byxorna kom det några som bodde där så de fattade vad vi gjort där så det var inga snälla blickar vi fick, haha.

Ibland måste ju vi tjejer också kunna kissa ute, vad tycker du?

Hade varit kul att höra om andras kiss-platser.


   
Citera
Ämnesetiketter

Kissar inte utomhus i städer. Respektlöst.
Städerna borde ha fler offentliga toaletter.


   
SvaraCitera

Skaffa dig ett liv :pPpPpPPpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa dig en hobby


   
SvaraCitera

Typ varje gång jag dricker alkohol ute önskar jag att jag var kille, åtminstonde när jag är kissnödig.
Inte nog med att vi måste föda barn och ha mens. Vi fick inte ens privilegiet av en slang att hala fram bakom ett träd när det behövs. [n]
Problematiskt för mig nämligen eftersom jag vaken kissar ute eller på offentliga toaletter..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Skaffa dig ett liv :pPpPpPPpp

Och så hade hon redan ett ;PpPpPpPpPpPpPPpP

ägd


   
SvaraCitera

mm jättekul om polisen kommer och vips så får du betala 800 spänn för din blåstömning på allmän plats. men du kanske tycker det är värt det.


   
SvaraCitera

fredrika1991:

Ibland måste ju vi tjejer också kunna kissa ute, vad tycker du?

Självklart måste vi det och som du säger, man har inte lust att stå i kö hur länge som helst. Jag menar, slösa bort tiden på sånt när man faktiskt kan kissa snabbt och ha kul istället!

Jag har kissat ute några gånger på fyllan, i eller bakom buskar. Två kompisar fick skäll en gång när de kissade i några buskar på en gård.


   
SvaraCitera

davidcsomortani:

Och så hade hon redan ett ;PpPpPpPpPpPpPPpP

ägd

va


   
SvaraCitera

davidcsomortani:

ägd

tönt [love][love][love][love]


   
SvaraCitera

davidcsomortani:

Och så hade hon redan ett ;PpPpPpPpPpPpPPpP

ägd

HAHAHAHHAHAHA jaha men jag använda : inte ; daaaahh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davidcsomortani:

ägd

retard [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va fan [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Problematiskt för mig nämligen eftersom jag vaken kissar ute eller på offentliga toaletter..

Är det fräscha offentliga toaletter föredrar jag dem, men är de ofräscha kissar jag hellre ute. Inget problem att kissa ute bara man kan göra det undanskymt. På den innergården kan man sätta sig bakom några bilar eller bakom några blomlådor. Bara att knäppa ner byxorna, huka och tömma blåsan. Sen har man ju alltid några servetter med sig att torka sig med så det är hur lugnt som helst[smile].

Men man ska ju vara några stycken när man gör det, skulle inte göra det helt själv


   
SvaraCitera

Upplever offentliga toaletter i största allmänhet som förskräckligt läskiga.

Tacka tjejtoaletterna - gud.

Men nöden har ingen lag.


   
SvaraCitera