Aviseringar
Rensa alla

det fiinns enn cheeeeey


Ämnesstartare

Ska försöka göra detta så kort som möjligt. Visste ej vilken kategori jag skulle ta om ni undrar..

Det finns en tjej i min skola som jag vill lära känna men jag vet inte hur jag ska gå till väga. Kanske gör det lite mer komplicerat än vad det egentligen är. Jag vet inte varför jag vill lära känna just henne, hon verkar bara intressant. Vill bara prata med henne och veta vem hon är.

Det
känns som att våra blickar möts varje gång vi går förbi varandra och jag blir glad varje gång jag ser henne hahaha... Jag kan ju inte bara gå fram och prata med henne bara sådär, hon skulle nog tycka att det vara lite skumt haha..
Hur ska jag göra ? Vad ska jag göra för att få kontakt med henne ? [smile]

Jag tänkte adda henne på facebook men hon la till mig före. Inte för att det är värsta grejen, men vad kan det betyda ? För jag tycker själv att jag borde vara HELT ointressant i hennes ögon. Hon är iksom den populära och hänger med dom populära. Vill verkligen prata med henne men det kommer aldrig något tillfälle..

Vad ska jag göra ??


   
Citera

1obio:

Jag kan ju inte bara gå fram och prata med henne bara sådär, hon skulle nog tycka att det vara lite skumt haha..

kan du visst. sluta följ alla "regler"


   
SvaraCitera

Kloroform.


   
SvaraCitera

är ju bara prata med henne hur fan hade du annars tänkt komma någonstans.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skola och Jobb


   
SvaraCitera

hej du varför la du till mig på facebook? är du en störd stalkerkvinna utan impulskontroll?

- hon faller direkt för din vitsiga charm

[smile]

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

är ju bara prata med henne hur fan hade du annars tänkt komma någonstans.

isåfall, vad ska jag säga ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

hej du varför la du till mig på facebook? är du en störd stalkerkvinna utan impulskontroll?

- hon faller direkt för din vitsiga charm

hahahahaha


   
SvaraCitera

1obio:

hahahahaha

Faktum är att det är ett ganska bra förslag på vad du kan göra. Det enda det handlar om är att du ska bryta din mentala spärr och prata med henne.
Annars kommer du ingen vart, garanterat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1obio:

Jag kan ju inte bara gå fram och prata med henne bara sådär, hon skulle nog tycka att det vara lite skumt haha.

Det visar ju att du har självförtroende[smile] varför skulle det va skumt att vara allmänt social?


   
SvaraCitera