Aviseringar
Rensa alla

Det finaste ni varit med om


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Detta är en tråd om det finaste vi varit med om (för alla som vill dela det). Jag älskar att höra historier om kärlek, ny som gammal, fina relationer mellan barnbarn och mor/farföräldrar, komplimanger, stark vänskap, naturupplevelser osv osv. Så.. vad är det finast som hänt er? Få mig att gråta! Party 


   
Citera

Kommer inte på något stort men kan komma på yusentals små händelser som har gjort mig glad i flera dagar!


   
SvaraCitera
disney

Jag vet inte, jag har aldrig varit med om någon riktigt stor känslolycklig stund. Blir glad av olika saker varje dag, idag blev jag t.ex jättelycklig bara av att få se på min systerson på 2 år i solblekt hår stå i skogen och plocka blåbär med munnen helt kladdig. Glad


   
SvaraCitera

När jag träffade mitt ex första gången, det var magiskt. Jätte fin dejt med mysig fika på ett lokalt café med favorit kaffet. Helt perfekt och förmodligen ett av dom finaste stunder i mitt liv Cool


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

kakakaka:
Kommer inte på något stort men kan komma på yusentals små händelser som har gjort mig glad i flera dagar!

Det finaste kan ibland vara något ganska litet Glad

disney:
Jag vet inte, jag har aldrig varit med om någon riktigt stor känslolycklig stund. Blir glad av olika saker varje dag, idag blev jag t.ex jättelycklig bara av att få se på min systerson på 2 år i solblekt hår stå i skogen och plocka blåbär med munnen helt kladdig. Glad

Åh, vad fint! Barn gör en lycklig..!

maryliato :
När jag träffade mitt ex första gången, det var magiskt. Jätte fin dejt med mysig fika på ett lokalt café med favorit kaffet. Helt perfekt och förmodligen ett av dom finaste stunder i mitt liv Cool

Vad härligt att du kan se på detta som en av de finaste stunderna i livet trots att hen är ditt ex. Tumme upp


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Det finaste jag varit med om var nog när mitt ex pratade med sin chef och fick tillåtelse att gå från jobbet för att åka till mig. Han mådde så dåligt över att inte kunna säga att han älskade mig. Jag hade gjort det, för första gången, en vecka tidigare på en 90 cm bred madrass i mörkret i en Stockholmsförort med endast en kram som svar. "Jag älskar dig också." - var det första han sa när vi kramades på perrongen.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Första gången jag träffade min Morfar. Den var en underbart stund. Hade aldrig träffat han för han bor i Kanada. Men så åkte Jag till Kanada och träffade han. Det är en stund som alltid värmer mitt hjärta. Men alltid lika sorgligt att lämna han igen speciellt nu när han börjar bli gammal.


   
SvaraCitera
leafar

När jag kysste mitt ex på en brygga i en liten sjö utanför Göteborg i ett regn som vi gav blanka fan i, och hur vi sen gick hem skrattandes efter att en hundjävel bitit mig i handen... ekar fortfarande i mitt minne.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

leafar:
När jag kysste mitt ex på en brygga i en liten sjö utanför Göteborg i ett regn som vi gav blanka fan i, och hur vi sen gick hem skrattandes efter att en hundjävel bitit mig i handen... ekar fortfarande i mitt minne.

SÅNT! Det är sånt som får mig att rysa.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Finast är också när jag umgåtts med min syster en dag och får ett sms 10 minuter efter att vi skiljts åt. "Vilken mysig dag vi haft! Älskar att umgås med dig, det vet du, järngänget! Saknar dig men vi ses ju imorgon."


   
SvaraCitera
leafar

Bell: SÅNT! Det är sånt som får mig att rysa.

Skål! Bra frågor får bra svar. Underbar idé för en tråd.


   
SvaraCitera

Bland de underbaraste som finns är när mina småsyskon smyger ner till mitt rum öppnar dörren kravlar sig upp i sängen och väcker mig med ett "Godmorgon" och en massa pussar och kramar, blir så jävla lycklig varje gång
eller när man ser på någon man verkligen älskar och inser vilken jävla tur man har som träffade hn.

har inte någon direkt händelse, så tar känslor och stunder som återkommer för tillfället. Skriver igen om jag kommer på något mer.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Lotus Elise: har inte någon direkt händelse, så tar känslor och stunder som återkommer för tillfället. Skriver igen om jag kommer på något mer.

Tack för att du delade det du kom på. Syskonrelationer alltså.. Hjärta


   
SvaraCitera

När jag slog en tjej i magen i ettan Rodnar


   
SvaraCitera

Har några ögonblick jag minns väldigt väl.

1. När jag var runt 10-11 år i Argentina och vi var på flygplatsen för att åka tillbaka till Sverige. Jag var ganska grovt mobbad under den här tiden och fick i princip höra dagligen att jag var äcklig, dålig, ful etc. Så sa mammas kusin (på spanska) "hejdå, sköt om dig, du är så fin!" till mig. Stod på en rulltrappa när hon ropade det till mig och jag minns att jag fällde en tår pga. blev så rörd. Var inte van vid att höra sådant och det var första gången på länge jag verkligen kände mig uppskattad.

2. När min C-uppsats blev godkänd och jag ringde hem till mormor för att berätta det för henne och hon brast ut i gråt av glädje. Hon brukade aldrig gråta, verkligen ALDRIG, typ starkaste kvinnan ever. Men hon var så stolt och glad för min skull. Kommer aldrig glömma hur hon grät sig igenom ett jättegulligt tal om hur stolt hon var över mig. Åh vad jag saknar min älskade mormor. 

3. Satt en gång på en uteservering i London med mitt ex och vi pratade om alla möjliga grejer i flera timmar. Vill ej berätta så mkt detaljer pga. mycket personliga grejer och så. Minns en specifik grej han sa; "du fascinerar mig". Det gjorde mig glad och pirrig i magen. 


   
SvaraCitera