Aviseringar
Rensa alla

Det finns ingenting kvar att göra


Ämnesstartare

Allt är redan gjort och det ger inte längre något nöje
Bara tankar på tiden och hur fort den går och minns du 2004 hur jävla glad man kunde vara och vart tog allt vägen varför har jag inte hängt med i världen längre, vad kan jag göra när inget ger mig sinnesfrid bara massa tankar på saker som händer eller ännu värre; inte händer och allt som går förlorat och försvinner och jag vet redan hur framtiden ser ut och det finns inget ljus där.
Klarar inte av att äta längre för det finns ingen poäng, vill bara sova och slippa vara vaken men sömnen är min värsta fiende och låter mig aldrig kontrollera den.
Har tappat bort mina vänner, inte hört ett ord från någon av dem på månader, orkar inte gå utanför dörren för det finns inget där som glädjer mig eller som jag inte redan har upptäckt.
Känns som om det inte går att stå ut en sekund till men har ingen makt att påverka det och allt bara förändras till det sämre, konstant.

Förstår mig inte alls på er människor med era relationer och moderna teknik och smarttelefoner och annat skräp som ert liv verkar kretsa runt, jag är inte gjord för den här världen och vill stiga av nu.
Men det låter den mig inte göra, självklart inte.


   
Citera
Ämnesstartare

Ledsen håll ut!

kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sympatier

vet inte vad mer som finns att säga

fint att du orkar nå ut iaf

hang in there bro

(med risk för att överdramatisera eller nåt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej vad jag ska skriva utan att det ska låta klyschigt eller falskt 
men jag hoppas att det vänder för dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack, ville bara skriva av mig lite, ni kan ignorera tramset nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jorå. men då måste du (eller någon annan som befogar över din person) ha tilltro för att det kan lätta eller botas. kommer du att se fram till våren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA: kommer du att se fram till våren?

Inte direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kram Jungman! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez: Inte direkt

men hörredu, vet du egentligen något om vad du kommer och inte kommer göra? nej, just det. även fast du kommer att må jättedåligt ett tag till och det inte kommer bli bra på lång, lång tid så finns det en, minst en, gång till då du kommer se fram emot våren. det lovar jag. under förutsättning att du inte har tid och det rätta sinnet att ta livet av dig nu på fläcken. vem i hela världen är det som inte tillåter dig det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA: vet du egentligen något om vad du kommer och inte kommer göra?

Ja, faktiskt

svnfpudkA: vem i hela världen är det som inte tillåter dig det?

Inte tillåter mig vad, att avliva mig? Jag själv, klarar inte av dödsångesten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håll ut mannen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez: Inte tillåter mig vad, att avliva mig? Jag själv, klarar inte av dödsångesten

men shit, herrejösses mannen. ja. du behöver en intervention eller något. man kan inte bara gå omkring och bära på sånadär självmotsägelser om man vill sluta vara människa.

jag kan skicka en kram, men vet att det är hopplöst att be dig hålla ut, för inte fan har man någonsin orken att hålla ut. det råkar bara hända att det blir så. det är bedrägligt. kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA: men shit, herrejösses mannen. du behöver en intervention eller något. man kan inte bara gå omkring och bära på sånadär självmotsägelser om man vill sluta vara människa.

Förstår inte alls vad du pratar om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez: Förstår inte alls vad du pratar om

det är absurt och olämpligt att vilja försvinna från världen, men begränsas av sin ångest från att göra det. om du inte kan känna dig som andra människor så får du sluta bete dig som en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA: det är absurt och olämpligt att vilja försvinna från världen, men begränsas av sin ångest från att göra det. om du inte kan känna dig som andra människor så får du sluta bete dig som en.

Ok, skall överväga det, men tror inte jag har stake nog att dö


   
SvaraCitera