Aviseringar
Rensa alla

Det finns inget bra OS


Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lär aldrig få reda på det heller då jag aldrig låter Mario sitta tillräckligt länge för att lösa det [blush]

Vad använder du för mediespelare? Jag har uppnåt great success med Banshee. Fast å andra sidan har jag inte senaste generationen av iPods.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

förstår inte varför det inte funkar

Därför att Apple inte vill att det ska fungera med annat än iTunes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är arg på Ubuntu som inte vill funka ihop med min iPod

Varför citerar du mig?! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Varför citerar du mig?! [bigsmile][love]

Citerade ju bara att jag också tyckte att han var tardig, sedan skrev jag något helt annat som inte hade med dig att göra [mad]

Åtta:

Vad använder du för mediespelare? Jag har uppnåt great success med Banshee. Fast å andra sidan har jag inte senaste generationen av iPods.

Eh, jag vet inte.
Det fungerade ett tag med Gtkpod, men sedan uppdaterade vi min dator och då slutade det fungera tror jag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Därför att Apple inte vill att det ska fungera med annat än iTunes.

Varför inte, det är helt ologiskt. Är det inte bättre att försöka göra något som är lätt att använda överallt, så att fler köper det?
Jag har låtit bli att köpa en iPod förut just för att iTunes verkar hemskt jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Citerade ju bara att jag också tyckte att han var tardig, sedan skrev jag något helt annat som inte hade med dig att göra

jaha läste inte vad du citerat, det förklarar!


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är det inte bättre att försöka göra något som är lätt att använda överallt, så att fler köper det?

Jo, man tycker det. Men då skulle inte folk använda iTunes store lika mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

epic lulz @ personen över mig

go back to /b/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför inte, det är helt ologiskt. Är det inte bättre att försöka göra något som är lätt att använda överallt, så att fler köper det?

Nä. Välkommen till affärsvärlden.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag har låtit bli att köpa en iPod förut just för att iTunes verkar hemskt jobbigt.

Foobar och winamp funkar också. Jag syncar min iTouch med Winamp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keikun:

Följ dessa steg, dom flesta människorna på planeten klarar det, annars så är väll en dator inget för dig ;P

Jag trodde inte ens att det fanns en instruktionsbok som öppnade Windows och OS X eller byggde en perfekt dist till Linux. SÅ FEL JAG HAR HAFT 🙁

Gruppkramarn:

Hur kan du ha två avatarer?

Jag har Ungdomar Premium Membership. Detta gör att jag för en stor summa varje månad kan få specialfunktioner som exempelvis att ha flera avatarer eller kunna se ungdomar i 3D med speciella glasögon som säljs separat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Folk använder nazism också, ditt HITLER!

jaså din skojare men låt mig säga detta att hitler han e inte schysst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Jag trodde inte ens att det fanns en instruktionsbok som öppnade Windows och OS X eller byggde en perfekt dist till Linux. SÅ FEL JAG HAR HAFT 🙁

Det finns^^ använd program som vlite för att göra det, innan du gör något läs instruktionerna. Ifs är det bara till Vista, men finns säkert liknande till allt annat.

PS: Ju mer sarkastisk du försöker vara, ju dummar framstår du.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag älskar hur den här tråden utvecklas. Snälla Keikun, sluta inte.[bigsmile]


   
SvaraCitera

Gentlemen:

Hur svårt ska det vara att göra ett os som fungerar, är smidigt att använda, har stort hårdvarustöd, multiuser, snyggt, gratis och har ett vettigt pakethanterarsystem?

Du kan göra ett som passar dig, tydligen så gillar du inget så det är enda lösningen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Du borde vara arg på iPoden som inte vill fungera med Ubuntu.

Ipod kom före Ubuntu

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gentlemen:

ur svårt ska det vara att göra ett os som fungerar, är smidigt att använda, har stort hårdvarustöd, multiuser, snyggt, gratis och har ett vettigt pakethanterarsystem?

Windows 98


   
SvaraCitera
Åtta

Macktorsken:

Ipod kom före Ubuntu

Lol. Dagens mest intelligenta uttalande (näst efter allt som Keikun skrivit).


   
SvaraCitera

Åtta:

Lol. Dagens mest intelligenta uttalande (näst efter allt som Keikun skrivit).

Dessutom så är vista bättre än ubuntu 9,10.


   
SvaraCitera
Åtta

Macktorsken:

Dessutom så är vista bättre än ubuntu 9,10.

Okidokie. Bra att veta.


   
SvaraCitera