Aviseringar
Rensa alla

Det finns spöken??


Ämnesstartare

Asså, kollar på spökfilm och det slog mig. Alltså spöket slog mig inte, men en tanke slog mig (om nu tankar kan slåss :P)
Asså att tänk om det finns spöken? Det borde det ju, varför skulle det annars cirkulera en massa spökhistorier och så?? 😮
Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är inte det där den bilden som bevisades vara fejk,stenhårt? Inte för att jag tror att sådant behöver bevisas. Att döda skulle gå runt som dimmiga figurer upp och ner för trappor, hänga framför speglar och spola i toaletter så länge det finns liv på jorden.. Det faller på sin egen orimlighet. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meh jag har aldrig sagt att den e riktig förståru väl. men vad säger du om alla andra tiotusentals spökbilder då? är de också fejk kanske.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET FINNS!!!!!!! KOLLA HÄR HAR NI BEVISET: JA DET FINNS.

nu behöver ingen spekulera mer för jag sitter inte och ljuger på ett internetcommunity

kramhej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spekulationer är för de svaga. bevis är för de andra 😛


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

JA :S (Du röstade på detta alternativ)

[blush]

flickansvekmigikväll:

varför skulle det annars cirkulera en massa spökhistorier och så?? 😮

Tja människan har ju en väldigt stark drift att söka förklaringar på saker som händer.. Därför religion spelar (spelat) så stor roll osv.. Men seriöst, ibland händer jävligt konstiga saker.. Så jag utesluter inte möjligheten att.. Något... finns [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läskigt med pöken[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röstningen hittills bevisar faktum.


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

Jag är för feg för att acceptera det! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

JA :S (Du röstade på detta alternativ)

Skulle nog vilja påpeka att de finns NÅGOT i alla fall. Men hela den där spökgrejen som man ser i film och så är nog inte riktigt likt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart det inte finns, tratt. [tired]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Film, TV och Underhållning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa vet det finns, för majoriteten här tom. tcker det


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

Asså att tänk om det finns spöken? Det borde det ju, varför skulle det annars cirkulera en massa spökhistorier och så?? 😮

spöken ''kiss my honey boney'' lika troligt som gud, tomtar & allt annat jävla påhitt!


   
SvaraCitera